heej meiden, als alles verloopt zoals het zou moeten ben ik op kersavond uitgerekend van mn eerste beebje.. ben op dit moment nog erg onzeker of ik wel ECHT zwanger ben maar dat zal vast veranderen als we 10 mei de eerste echo hebben gezien...
proficiat , hier waarschijnlijk ook uitgerekend voor december,maar wanneer weet ik nog niet,k had een onregelmatige cylus,en 22 april mag ik voor een echo,ik hoop dat alles goed is,want ik heb eigenlijk weinig symptomen.envoel me zo onzeker,door mijn vorige 2mk.
hallo meiden ik voeg mij heel graag toe. Ik heb vanochtend mijn eerste positieve test in handen gehad en deze was overduidelijk. Morgen is mijn nod en ben ik 4 weken zwanger. Nog erg pril natuurlijk en er kan nog een hoop misgaan. Maar uitgaande dat alles goed gaat dan ben ik volgens mij 23 dec uitgerekend. Ik zou het erg leuk vinden om met meer meiden te kletsen die gelijk op gaan. Ik heb nog niet echt veel symptomen. Wel heb ik sinds gisteren een raar gevoel in mijn buik. Niet echt te omschrijven, beetje krampjes/ spierpijn. Hebben jullie ook al symptomen. groetjes SUzanne
Ik heb ook niet veel symptomen..wel snel moe en zeurderig gevoel in mn onderbuik af en toe.. Het schijnt ook normaal te zijn om nog niet veel symptomen te hebben. dus maak je geen zorgen..zijn zoveel vrouwen die een gezond kindje op de wereld hebben gezet zonder klachten te hebben gehad. het zegt niks. En over onzekerheid. ik heb het ook.ben nog steeds bang dat ik een keer op de wc zit en ik bloed zie,of dat ik wakker wordt uit een droom..Ben pas gerustgesteld als ik een echo heb gezien denk ik. 10 mei mag ik. heb alvast een afspraak gemaakt en wilde eerder dan 8 weken zwangerschap
dus ik meld me ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb wel al veel symptomen.........maar ben altijd al erg gevoelig geweest in mn buik......
dus jij mocht ook lekker vroeg voor de echo..sommige verloskundige willen pas met 10 weken maar dat hou ik niet vol. ik kom 9 mei terug van vakantie,volgende dag lekker echo.. laat je mannetje ook een fototoestel meenemen he!! en bij de etos heb je echofotolijstjes.
Jaaaa nou ik heb gewoon gebeld ik kon haar van mn werk dat scheelt ook en de echos doet Zij niet dat doet een speciaal buro en ik wilde eerder een echo maar die vrouw zei speciaal Je moet echt langer zwanger zijn dan 7weken anders zien we niks en moet je weer weken Wachten ofdat er echt wel een vruchtje inzit totdat je weer een echo hebt dus ik ben dan 7 Weken en 4 dagen dus hopen dat we alles zien en horen waar we zolang op gwacht gebben he?
ik denk dat het wel goed komt met onze beebjes..ik ben zo onzeker maar dat helpt niet echt..laten we genieten..mocht er iets niet pluis zijn kunnen we er toch niks aan doen..
wat wordt het hier al gezellig zeg. Hebben jullie gelijk met de verloskundige gebeld?? Ik ben morgen pas 4 weken (als mijn berekeningen kloppen). Kan ik dan al een afspraak maken of is dit te vroeg. Als het trouwens klopt ben ik de 23 ste uitgerekend. Oh wat spannend allemaal zeg. Heb het gevoel dat iedereen het aan mij ziet, en dan moet ik het nog zo lang stil houden, gaat ff moeilijk worden ben ik bang. succes allemaa groetjes
hallo dames leuk jullie hier ook te zien en ik ben 17 december uitgerekend.. in iedergeval gefeliciteerd
hehe bij mij weet iedereen het al.. ik had geen zin om het geheim te houden zou toch niet lukken bij ons..
ik heb het ook al aan sommige mensen verteld. ik zie wel hoe het gaat lopen..wil eigenlijk nog wel wat donkerdere testen hebben..als het mis gaat wil je het ook delen met sommige. je kunt gewoon meteen een verloskundige bellen en alvast een afspraak maken.
Hi meiden, ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben. 14 december ben ik uitgerekend!!! spannend allemaal. Ik heb nu alleen nog last van een zeurgerig gevoel in mijn onderbuik, maar ze zeggen dat bij 6 weken de misselijkheid pas komt, dus ik maak mijn borst al nat. pff ben alleen erg ongeduldug. zou alle winkels nu al willen leeg kopen, maar wil toch eerst wat meer zekerheid
erg is dat he die onzekerheid...qua spullen heb ik al best redelijk wat gekocht haha.als ik wat mooie merk dingen tegenkwam met veel korting. mini uggs heb ik bijvoorbeeld al haha. hebben jullie ook zo een onwerkelijk gevoel? bang dat het allemaal toch niet zo is of de test dus vals posi heeft aangegeven. mischien gewoon mn eigen onzekerheid. want hooop zo dat alles goed zit.
heb dat ook heb net wer een test gedaan stomme muts nu kap ik echt ik eet gezond ik probeer genoeg te rusten zorg goed voor mezelf dus ik doe echt mn best deze dondersteen is nu al de baas over mijn lichaam! ik heb al andere bhs en de broeken zitten ook al niet lekker meer en ja ik heb ook al wel last van ochtend misselijkheid......ik ben waarschijnlijk overal vroeg mee. dus wondertje houd je vast!!!!! ps:ik heb het alleen tegen mijn ouders verteld,3 supergoede vrienden en mn vriend op zn werk tegen 1 iemand die de vrije dagen regeld anders gaan ze moelijk doen als ie vrij wilt maar ik weet 1 ding! mijn lichaam houd het niet 3 maanden verborgen ik groei nu al!!ik had 80 c en nu al 85 d!!dat word wat!