Ons ivf avontuur!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elin26, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoera! :D Wat een goed nieuws! Gelukkig! Nu op naar de TP! Ik blijf doorduimen meid en hopelijk helpt dat ook.

Liefs Zora

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    yes meis, ben super blij voor je. Hoe laat moet je morgen??

xxxxxxx

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    yes, geweldig nieuws elin,
    dus morgen de tp, en dan weer volop duimen voor jou ;)

hoe laat heb je de tp?

x lisa.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieverd ik duim heel hard voor je!
    Denk aan je.
    xxx

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Dank jullie wel! Erg lief! Morgen om 13:15 is de terugplaatsing!
    Ben net alleen wel onwijs geschrokken, belde net iemand met een privenr. dus ik pak op. Was het fertiliteitslabratorium (mooi scrabblewoord:p) Ze wouden even doorgeven dat er één cryo was ontdooit en dat deze goed was. Deze vrouw wist niet dat ik al gebeld was. Ik schrok mij rot, dacht dat er iets niet goed was!
    Maar ja, beter twee x bellen, dan dat ze het vergeten!

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Je zult nu wel in het zkh zijn. Heel veel succes met je toppertje!!

xxxxxxxxx

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieverd je krijgt nu je toppertje heeeeeeeeeeel veel succes.
    xxxx

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi hoi hoe is het gegaan? viel het mee?

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Lief dat jullie aan mij hebben gedacht! Even heel ego:
    Whaaaaaaaaaaaaah, heb een cryo aan boord!
    Ben er zo superblij mee! T zag er supergoed uit, was ook al iets verder met delen dan bij de verse poging! Had er vanmiddag nog wel met mijn man over dat het toch raar in elkaar zit. De één raakt op de natuurlijke manier zwanger en is superblij en wij zijn al superblij dat er een cryo goed ontdooid.

@Sylcor, de terugplaatsing valt bij mij altijd wel mee, voel er niet zo heel veel van. Kan mij ook redelijk goed ontspannen. Lief dat je het vraagt.

Heb mij vanmiddag alleen al weer lichtelijk op zitten winden. (Tja, ik weet het, tis niet goed. Kan er gewoon niks aan doen)
    Heb op mijn werk aangegeven dat ik niet zwaar wil tillen ( werk in de zorg) Mijn planning was er vanmorgen nog niet, pas toen we weer thuis waren stond ie op de mail. Moet ik maandag werken en hebben ze mij een hele zware patiënt gedaan. Vind dat zo gemeen, want wij hebben ook wel lichtere patiënten.
    Kan hier echt pissig om worden, morgen maar eens even kijken of ik met iemand kan ruilen. Wil nu niet zwaar tillen, wat mij trouwens ook in het zh is afgeraden.
    Lieve meiden, ik hou jullie op de hoogte!

10. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hey meis,

Hoe gaat het? Heb je nog iets kunnen regelen vandaag op het werk?
    Nu weer die 2 ellendige wachtweken.
    Maar mijn duimen draaien op volle toeren voor je.

kus kus

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Bedankt voor je bericht! Heb gelukkig wat kunnen regelen op het werk! Heb geruild met een collega. Heb er nog wel wat van gezegd op kantoor, ze zouden er vanaf nu rekening mee houden. Zit alleen een beetje in angst nu. Heb bloedverlies, tis weliswaar niet veel, maar ik zie liever helemaal geen bloed. Kan toch nu nog niet ongesteld worden? Tis pas 4 dagen na de terugplaatsing. Dit kan toch gewoon niet waar zijn?

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey elin, goed dat je voor jezelf op komt, ik heb dat vandaag ook aangegeven op m'n werk.

lees alleen dat je bloedverlies hebt, bah zeg, is het veel??

mss innesteling of kan dat nog niet? pffffff hoop dat het weer weg gaat meis.

ik zal voor je duimen.

liefs lisa.

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lisa,

Hoe is het met jou? Je hebt groot gelijk dat je er wat van gezegd hebt. Blijf het wel altijd lastig vinden. Heb jij dat ook?

T bloedverlies is niet heel veel, net met afvegen. Moet maar gewoon afwachten, want als ik het zh nu zou bellen zouden ze zeggen dat het nog alle kanten op kan. Bah, vervelend weer. Voel mij er niet heel lekker bij. Moet ik vanavond ook nog werken, maar dat is natuurlijk ook wel weer afleiding.
    Ben wel erg bang nu, moet nu van mijzelf ook elke x naar de wc. Ach ja, verveel ik mij ook niet! Maak mijzelf weer lekker gek!

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Hier niet heel veel nieuws, het bloedverlies is er nog steeds. Gisteravond toen ik weer kwam was het weg, vanmorgen en middag bruinverlies en nu is het weer iets rood. Tis weliswaar niet veel, maar het is er wel!
    Ben vannacht alleen ontzettend slecht te pas geweest. Had zo'n ontzettende hoofdpijn dat ik er beroerd van was. Denk dat het allemaal van de spanning komt. Tis gelukkig nu wel wat beter, maar slaap eigenlijk al vanaf de terugplaatsing slecht.
    Ben er blijkbaar toch meer mee bezig dan ik dacht.

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    heel veel sterkte meis....heb je het zkh nog gebeld over het bloedverlies?

xxxxxxx

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank je lieverd!
    Heb niet gebeld, heb nog wel getwijfeld, maar denk dat hun toch hadden gezegd dat het nog twee kanten op kan gaan. Is natuurlijk ook zo, maar ik vind het nu wel heel kort na de tp.
    Mmmmm, had misschien beter even kunnen bellen. Kijk het morgen nog even aan en anders bel ik dan even. Want zou, als ik naar mijn eisprong kijk, pas zondag ongesteld worden.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey schat,

De TP gehad lees ik , ik snap dat je bang word van de bloedverlies.
    Ik had (toen ik zwanger bleek te zijn) ook een beetje bloed verlies (roze vegen) ver voor mijn NOD, dus ik heb goede hoop voor je!Ik duim duim duim hier flink!!!!Waneer mag je testen?

Knuff, Mounia

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin lieverd ik duim voor je!!

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Doet mij goed!
    Hier is het nog steeds hetzelfde, moest vanmorgen werken en had voor de zekerheid maar even een tampon ingedaan. Net maar even weer verruild voor een inlegkruisje want was echt minimaal oud bloedverlies. Heb zelf dus ook nog hoop, moet wel zeggen dat ik het wel heel onzeker vind allemaal. Maar kan helaas niet meer dan afwachten.

Weet niet wanneer ik mag testen, ben ik vergeten te vragen en het zh is het vergeten te zeggen. Maar ik wou, als ik het vol kan houden, pas volgende week vrijdag testen. Dan zou ik twee weken na de tp zitten. Dacht dat ik dan wel aardig safe zat. Maar eerst maar even het "bloedverlies" afwachten.

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ow wat spannend meid, deze wachtdagen duren ook zooooo lang!Ik snap dat je haast niet kan wachten tot volgende week vrijdag, ik hoop dat het bloeden stopt want ook al hoeft het niks te betekenen het geeft toch een onzeker gevoel.
    Ik duim verder :D
    Liefs Mounia

Deel Deze Pagina