hoi elin, wat fijn dat je je zo goed voelt. en ik vind ook dat je hier moet blijven schrijven, jij geeft ons de hoop en moed die wij meiden zo hard nodig hebben, en daar weet jij ook alles van want je hebt zelf ook een lange weg moeten doorstaan. dus gewoon blijven schrijven hoor heel veel succes met de echo van maandag meid. ik zal heel hard voor je duimen x lisa.
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb de griep te pakken. Ben ook erg verkouden, maar goed t gaat vanzelf wel weer over! Heb ook nog goed nieuws! We hebben afgelopen maandag het hartje zien kloppen, zo mooi! Ik zag er wel tegenop, was heel bang ze geen hartje zouden zien, maar het zag er allemaal supergoed uit. De lengte kwam ook precies overeen met het aantal weken. Ik moet nu 29 maart weer voor een echo, vind het wel lang duren, dus ik hoop maar dat de tijd voor bij vliegt. Ik hoop niet iemand het vervelend vind dat ik hier nog schrijf, maar als ik zo jullie berichten lees is dat gelukkig niet het geval, want ik wil echt niemand voor het hoofd stoten. Gun het jullie ook allemaal zo ontzettend! Hele dikke knuff voor jullie allemaal!
Wauw Elin wat goed proficiat!!!!!!! Op naar 29 maart ik hopelijk dan ongeveer een positieve test en jij bijna 12 weken xxxxxx