zo zie je maar elin, lever je er alsnog op in, de rest op je werk moet niet zeiken maar voor jou is en blijft het niet leuk, ga je aub niet schuldig voelen, dat doe ik soms ook, gelukkig heb ik ook begripvolle collega's, hou je taai en concentreer je maar op je behandeling, die paar dagen in je leven, de rest kan je nog genoeg werken en uiteindelijk lekker lang zwangerschapsverlof nemen want daar doet niemand moeilijk over
Hey Meiden, Ik heb geprobeerd iedereen haar topic te lezen en te reageren. Ik kan alleen geen topic vinden van klingel en ieoor. Hebben jullie geen eigen topic of kijk ik er over heen? Laat het mij nog even weten, dan kan ik jullie topic ook nog even lezen. @ Linda, Over dat schuldig voelen, ik denk dat dat ook een beetje mijn grootste probleem is. Ik wil het zo graag iedereen naar de zin maken, maar vergeet hierbij mijzelf nog wel eens! Ik riep voor de tijd heel stoer, dat ik nu maar eens op de eerste plaats kom, maar dat kan ik helemaal niet. Maar ja, zo zie je maar weer dat een ander zich totaal niet kan verplaatsen in jou. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik er ook wel hele lieve collega's bij heb. Misschien verwacht ik ook wel teveel. Doordat wij er zo open over zijn, verwacht je eigenlijk ook dat mensen je dan af en toe eens vragen. Zo vallen er dus weer een aantal mensen af, waarvan je dacht dat ze het beste met je voor hadden! Erg jammer, maar het is helaas niet anders. Ga nu maar weer eens slapen, ben al weer erg moe. En moet morgen vroeg op het zh zijn voor de controle!
hoi elin, wil je heel veel succes wensen met de behandeling. ben zelf nu bezig met onze 2e ivf met eiceldonatie. liefs lisa.
Hey meiden, Nou vanmorgen op controle geweest! Het zag er allemaal goed uit! Moest gelijk even bloed prikken. Hier ben ik net over gebeld en de punctie wordt zondag. Vanavond dus nog even orgalutran en puregon en dan morgen de pregnyl. Vind het erg spannend allemaal! Kom alleen, omdat het op een zondag is, op de afdeling gyneacologie te liggen. Hoop alleen niet dat ik tussen allemaal gelukkige moeders kom te liggen, maar ja mss krijg ik daar ook wel niet al te veel van mee, omdat ik dan nog duf ben van de medicijnen. Moesten jullie na de punctie nog lang blijven? Hier moet mijn mannetje met de opbrengst naar een ander zh en kan hij mij op de terugweg weer ophalen.
hoi elin, wat fijn dat de echo goed was. en zondag de punctie, goed zeg. wij moeten ook naar een ander ziekenhuis, ongeveer 3 kwartier rijden, en dan met de buisjes met vloeistof op m'n buik geplakt. wij gaan samen, ik heb dan wel geen punctie ondergaan, maar andere stellen doen dat ook zo uit ons ziekehuis. we gaan wel eerst even naar een kamertje om te liggen(mijn vriendin dan) en kun je koffie of thee nemen. maar voor een bepaalde tijd moeten we dan ook weer in utrecht zijn. zo zie je maar het is echt overal weer anders. veel succes alvast met de punctie zondag. x lisa.
ow wat lees ik nou zondag de punctie al! ik heb nog geen punctie meegemaakt, maar wat ik lees in de papieren van mijn zh moet je er 2/3 uurtjes blijven. en over jezelf eens op nummer 1 zetten...ja ik val ook vaak door de mand. altijd groot houden voor anderen, en op zich ik ben ook stoer haha maar de laatste tijd vind ik het wel wat moeilijker worden. succes verder met alles!en lekker aan jezelf denken meid liefs mounia
Ik herken het ook wel hoor Elin, ik kan heel makkelijk een masker opzetten met 'met mij gaat alles goed en ik kan alles aan' erop. Daarom denken mensen ook vaak dat ik het er minder moeilijk mee heb dan iemand die veel emotioneler is, maar helaas niets is minder waar, ik knap ook weleens. Zondag de punctie, ik ben zaterdag en zondag niet online denk ik dus ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en ik kom maandag lezen hoe het met je gaat. Liefs Zora
Hey dames, Even een klein berichtje van mij! Voel mij nog steeds het zelfde, de ene x goed, de andere x iets minder. Maar goed, dat hoort er allemaal bij. Zie wel een beetje op tegen de punctie, ik denk vooral aan het onbekende. Weet echt totaal niet wat ik er van kan verwachten en wat ik er zo over heb gelezen verschilt het ook heel erg per x, hoe je het ervaart. Moet wel zeggen, dat ik wel toe ben aan de punctie. Mijn buik is verschrikkelijk opgezet en pijnlijk. @Zora, Tis net of ik het zelf heb geschreven. Mensen denken ook altijd van mij dat ik het allemaal wel aan kan. Maar dat heb ik, denk ik, zelf ook wel een beetje in de hand. Probeer mij ook altijd groot te houden. Al hoewel mij dat deze week, onder invloed van de hormonen, niet al te best is gelukt. Iedereen nog een heel fijn weekend en heel veel succes allemaal. Dikke knuffel voor iedereen, ik vind ons ontzettende kanjers! (mag ook wel eens gezegd worden!)
Elin; ik heb (nog) geen eigen topic. Wie weet dat ik er ooit nog een open. Vorig jaar ben je 59 keer naar het ziekenhuis geweest lees ik. Bizar he, hoe vaak wij op en neer moeten naar het ZK, vaak maar voor een echo van 5 of 10 minuten. Volgende week lopen wij 1 jaar in het ZK, en ook wij zijn al bijna 50 keer naar het ZK geweest... En nog steeds lege handen.... zucht. Morgen is de grote dag; ik wil je heel veel succes wensen. Ik ga voor je duimen!!! Hou je taai. Je kan het. Succes.
En jij bent ook een kanjer!!! Kan me goed voorstellen dat je ertegenop ziet, en idd bij iedereen is het anders. Zet 'm op en hou je taai!!! Hoe ging de pregnyl? Ik zal aan je denken en duimen en hoop dat je morgen terugkomt met een mooi resultaat!
@ Ieoor, Jammer dat je geen eigen topic hebt. Schrijf je wel ergens mee, dan kan ik je in ieder geval volgen. Jij bent ook al vaak naar het zh geweest, en inderdaad ook nog steeds met lege handen, wat is het toch oneerlijk, wij moeten er wel ontzettend veel voor over hebben. Maar het bewijst ook wel weer hoe sterk wij eigenlijk met zijn allen zijn. @ Linda, dank je wel! Lief van je! De pregnyl ging erg goed. Zag er wel tegenop. Vind dit altijd de akeligste spuit, maar mijn buik is zo opgezet dat ik er deze x eigenlijk weinig van heb gevoeld. Ik zal jullie morgen laten weten hoe het gegaan is. Ben zelf ook wel heel benieuwd naar het resultaat. Las alleen ergens op een ander forum dat het ook nog wel eens gebeurd dat de eitjes voortijdig springen, dus ik hoop wel dat ze er morgen nog zitten. Voor iedereen nog een fijne avond en tot morgen!
Elin; ik ben met name op het topic 'Slechte kwaliteit sperma' en 'iui' te vinden. En ik vrees dat ik na de zomervakantie bij een IVF topic aan moet gaan sluiten. Weltrusten voor nu. Ik hoop dat je een beetje goed kunt slapen vannacht. Maak je niet te druk, je eitjes zitten er vast nog allemaal! Succes.
Lieve meiden, Ik ben weer boven water! Haha, heb vanmiddag de hele middag ligggen slapen. Was er om half twee al weer. De punctie is goed gegaan, was wel pijnlijk, maar dit wist ik natuurlijk van te voren. Al met al vond ik het meevallen, misschien omdat ik mij op het aller ergste had voorbereid. De gyneacoloog noemde mij zelfs een held, da's toch wel leuk om te horen. Ze hebben 11 eitjes gevonden en ik word dinsdag gebeld over de bevruchting. Ben erg blij met het resultaat. Ben nu alleen nog heel erg moe en moet ook nog veel drinken, omdat er al vocht in mijn buik zat. Is iemand hier mee bekend? Dat zou weer gevaarlijk zijn voor overstimulatie. Bedankt voor jullie meeleven. Dikke knuffel!
hey elin, wat fijn dat de punctie er weer op zit voor je, en een mooi aantal eitjes. nu op naar een mooie bevruchting, zal voor je duimen. ben verder niet bekend met overstimulatie. maaar zal als ik jou was het de komende dagen heel rustig aan doen en heel veel drinken. x lisa.
Goedemorgen dames, Pfff, tis nog wel heel vroeg. Maar wat voel ik mij brak! Heb bijna niet geslapen, heb veel last van mijn buik. Kortom, voel mij niet lekker. Ben er nu maar even uit gegaan, mijn mannetje is net weg naar zijn werk en ik lag maar wakker te kijken. Heb even lekker een kop thee gezet, dacht ik kijk even of hier al iemand wakker is. Maar zo te zien is iedereen nog in diepe rust. Jullie hebben groot gelijk! Slaap ze nog even! Ps. zie dat de tijd niet klopt, hier is het nu 4:55!
Hey, sorry was gisteren niet online, maar ben blij dat het goed is gegaan. Goed uitrusten nu en duimen voor de bevruchting. Wanneer wordt je gebeld? Wauw 11 eitjes, dat is echt super, daar mag je trots op zijn!!! Hou je taai en doe rustig aan!!!