Ons ivf avontuur!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elin26, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goede score meid! En fijn dat het is 'meegevallen'. Ik vind je ook een held hoor.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zooo 11 eitjes wat goed zeg!super!
    en je bent ook zeker een held! dat zullen ze van mij denk ik niet gaan zeggen aanstaande donderdag (dan heb ik de punctie).
    rust goed uit meid, en ik ben ook benieuwd waneer je word gebeld??

liefs mounia

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Vind het zelf ook een hele mooi score. Ben hier echt wel superblij mee! Morgen tussen 12:00 en 14:00 word ik gebeld! Zal het jullie zo snel mogelijk laten weten als ik wat hoor.

@Mounia, tuurlijk ben jij ook een held, net als iedereen die dit allemaal ondergaat. Dat je met de behandeling bezig bent en een punctie ondergaat, maakt jou net zo'n held!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    elin, ow spannend morgen!
    haha lief van je hoor, nu voel ik mij ook een beetje een held, ik moet wel zeggen dat ik het nu knap vind van mijzelf dat het spuiten zo goed gaat, ik heb de eerste keren 2 uur lang elke avond met die spuit zitten stressen!haha

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

Het zh heeft gebeld! Er zijn 8 eitjes bevrucht! Ben helemaal blij! Ze zijn vandaag allemaal 2 tot 4 cellig, dus dat ziet er goed uit! Donderdag om 11.40 hebben we een terugplaatsing.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw wat een super score, van harte gefeliciteerd!!!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow! Super score Elin! Nu op naar donderdag!

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wauw super zeg :D

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Elin; wow geweldig zeg! 8 bevruchtingen.
    Hoeveel plaatsen ze er terug donderdag? Of ligt dat nog aan de kwaliteit en hoor je dat donderdag pas.

Je hebt het goed gedaan! En nu op naar donderdag, de TP.
    Heel veel succes alvast.
    Komen we donderdag samen op het wachtbankje te zitten.

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet mij erg goed!

@Ieoor, Ligt een beetje aan de kwaliteit. Als er een goede is, krijg ik er één teruggeplaatst en als ze matig zijn krijg ik er twee.
    Wat leuk dat we gelijk gaan, op naar die positieve test! We moeten elkaar er maar door heen slepen, door die vervelende wachtweken.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey elin, en hoe was de TP? nu is het ellendige wachten begonnen he, ik hou je in de gaten en ik ga super voor je duimen!

liefs mounia

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Mounia,

Wat lief van je! De terugplaatsing ging goed, er is één top embryo geplaatst. En er zitten er nog vier in de vriezer. Dus da's een hartstikke goede score. Vind het wel heel bijzonder allemaal!

Ben zelf alleen niet heel lekker te pas, mijn eierstokken waren ook nog behoorlijk groot en alle follikels hadden zich weer met vocht gevuld. Heb ook het advies gekregen om het rustig aan te doen.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wauw , ja het is zeker bijzonder allemaal!
    ik hoop dat ik jou over 2 weken kan feliciteren meid, ik ga flink voor je duimen!

en doe lekker rustig aan en goed drinken,

liefs mounia

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw elin, van harte gefeliciteerd!!! een topper én cryos wauw dat is echt bijzonder hoor!!! echt super gedaan, nu die hele lange ww. ik hoop dat je een beetje afleiding hebt, hoe gata het met je buik, ben je al aan het werk of ben je nog thuis? veel sterkte en we gaan kei hard duimen!!!

oja en wanneer is je testdatum?

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi elin,
    wat super dat je een toppertje hebt tp gekregen, en nog eens 4 in de vriezer. wauw!
    veel succes met de lange wachtweken.

x lisa.

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Vind het zelf ook supergoed, 1 toppertje en nog 4 in de vriezer. Ik mag 9 juli testen, dus dat duurt nog wel even! Ik hoop echt zo dat het mooie embryootje blijft zitten!

Ik doe het nu in ieder geval rustig aan, ik ben nog in de ziektewet. Voel mij eigenlijk ook nog niet goed genoeg om te werken. Wil wel proberen om het volgende week weer een beetje langzaam op te bouwen, ik werk in de zorg dus da's wel veel bukken en tillen. De arts wat de terugplaatsing deed heeft mij ook aangeraden om de komende vijf dagen heel rustig aan te doen. Wat raadden ze jullie aan na de terugplaatsing? Volgens mij zit daar nog wel eens verschil in, want in het zh waar ze de punctie hebben gedaan, hebben ze hier niks over gezegd.
    Maar goed ik neem maar het zekere voor het onzekere!

Dikke knuffel voor jullie allemaal! Jullie zijn allemaal kanjers!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    bij ons zeggen ze dat het per persoon verschilt, wel altijd rustig aan doen en veel blijven drinken. ik ben beide keren na de punctie een week thuis gebleven.

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik zou ook gewoon lekker rustig aandoen, en goed naar je lichaam luisteren!
    succes met alles, ik hoop dat het snel 9 juli is en je super vet positief test meid! ik duim!!!

liefs mounia

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat goed Elin, lees het nu pas, eentje terug geplaatst en 4 in de vriezer! Ga heel hard voor je duimen meid! En hoop dat de tijd omvliegt.

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik kwam weer even spieken, hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina