Hey meiden, Hier gaat het heeeeeel langzaam aan een klein beetje beter. Ben gister nog wel op het zh geweest, omdat ik het weekend twee kilo ben aangekomen en ik ook erg kortademig ben. Ze hebben een echo gemaakt en er zat nog wel vocht in de buik, maar het was gelukkig niet nodig om opgenomen te worden. Wel moet ik nog veel blijven drinken, rustig aan doen en blijven wegen. Mocht het erger worden, dan moet ik gelijk weer contact opnemen. Maar ze dachten dat ik het ergste wel gehad had. Pffff, maak mij eigenlijk meer zorgen om jou Mounia. Ik hoop heel erg dat het allemaal mee valt en dat je je heel snel beter gaat voelen! Dikke knuffel voor jullie allemaal, Met nog een extra knuffel voor Mounia!
Hey Elin, Fijn dat het ietsje beter met je gaat en je niet opgenomen hoeft te worden. Maar doe het nog maar heel rustig aan ! ja ik hoop ook maar dat het niets ernstigs is van Mounia. Vind het maar niets als iemand zo erg beroerd is en pijn heeft. Ik hoop dat we snel iets van haar horen. Jij ook sterkte xx LiAnn
hoi meid, fijn dat je je weer wat beter voelt, je moet alleen doen waar jij je goed bij voelt. ik zou igg geen zware dingen gaan tillen hoor. de 1e wacht week zit er al weer bijna op voor je. ik blijf keihard voor je duimen. x lisa.
Hey meid, fijn dat je je stukje bij beetje wat beter voelt. Blijf lekker rustig aan doen. Ondertussen zal ik hard voor je duimen goed? Liefs Zora
hey lieverd, ow wat lees ik nou, gelukkig hoef je niet opgenomen te worden maar doe heeeeel rustig aan en VEEL drinken meid. ik duim heel hard voor je, dikke knuffel! liefs mounia
Hey meiden, Pffff, ik word helemaal gek van mijzelf! Ik heb zo ontzettend het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik heb vanaf gisteravond elke x lichte krampen, net of ik ongesteld wordt. Ook had ik vanmorgen heeeeel iets bruin verlies, je kon het bijna niet zien, maar ik ben hier natuurlijk erg op gefocust. Volgens mij maak ik mij zelf een beetje gek. Ben ook ontzettend bang dat het mis gaat, ik weet dat die kans er natuurlijk in zit, maar ja je hoopt allemaal dat het goed gaat. Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar vind dit echt ontzettend slopend.
oh wat eng allemaal he, vreselijk, zie ook enorm op tegen de ww. Het schiet bij jou ook al echt op dus kan me goed voorstellen dat je stijf van de stress staat, ik hoop dat het mini bruine niks voorstelt, hou je taai, bijna weer een dag voorbij!!! Knuf!!!
Spannend meid, nog een paar dagen, ik duim vreselijk hard voor je. Sterkte nog met de laatste daagjes. kan me goed voorstellen dat het verschrikeklijk slopend is. (is het met IUI ook wel maar met IVF lijkt het me nog erger).
ow wat spannend allemaal zeg! hoe is het verder met je buik en het vocht??? overstimulatie duidt vaak op een zwangerschap he wie weet helpt dat een beetje trouwens nog ontzettend lief hoe je met mij meeleefde!doet een mens goed, en meid ik duim heel hard voor je! ik ben zo benieuwd 9 juli, waar ga je testen? veel liefs mounia
Hey dames, Heb jullie reacties nog niet gelezen, doe ik nog wel. Maar wou even laten weten, dat het volgens mij nu echt gebeurd is. De steken zijn erger en naast bruinverlies, verlies in nu ook heel licht bloed.
wilde je nog even een knuffel geven, zo sterk alweer op iedereen reageren! hoe ging het vandaag? nogmaals dikke knuffel
Hey meiden, Nou, daar ben ik weer. Ben zo ontzettend geschrokken gister, was echt compleet overstuur. Heb vanmorgen ook naar het zh gebeld en daar zeiden ze dat het eigenlijk nog alle kanten op kan gaan. Ben alleen vandaag veel erger gaan bloeden, dus ik denk dat het echt einde verhaal is. Wil het alleen nog niet helemaal geloven, iets in mij heeft nog een heel klein beetje hoop. Al weet ik eigenlijk heel diep van binnen wel, dat het mis is, maar zolang ik nog hoop heb, hoef ik het ook nog niet te geloven. Erg dubbel allemaal, ik denk dat het echte besef nog wel komt. Tuurlijk weet je ook wel dat er een hele grote kans is dat het mislukt, maar het doet zo ontzettend veel pijn. @Linda, wat ontzettend lief van je! Doet mij ontzettend goed, dank je wel! Was vandaag bewust nog niet op het forum geweest, maar was veel te benieuwd hoe het met jullie allemaal was, jullie leven zo ontzettend mee en weten gewoon als geen ander hoe je je op zo'n moment voelt. En ik gun het hier iedereen echt ontzettend! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hey meid, Bij mij ging het de eerste keer precies zo, echt bloeden en toen zei het zkh ook dat het nog kon maar eigenlijk vind ik dat wel een beetje valse hoop. Kijk een test is definitief maar echt bloeden is toch vaak... Ik moest die stomme bolletjes ook in blijven nemen, jij? Vorige week zeiden ze in het zkh dat als ik voor de testdatum echt ging bloeden dat ik dan nu weer wel moest stoppen... Wil natuurlijk liever tegen je zeggen alles komt goed en als je nog moet testen zeg ik vaak tegen mezelf, een wonder is altijd welkom! Nogmaals dikke knuf, heb je al een test gedaan? x
o meid wat hoop ik toch op een wonder voor je!!!! ik blijf daarom nog flink voor je duimen. waneer ga je testen? een hele dikke knuffel meid, ik zit pas in mijn 1ste icsi poging en het lijkt mij zo zwaar om keer op keer zulke teleurstellingen mee te moeten maken, petje af meid! liefs mounia
Lieve meiden, Vanmorgen negatief getest. Wist het ook eigenlijk wel, ik verloor wel zo veel bloed, dat het wel mis moest zijn. Maar zolang je het nog niet zeker weet, heb je nog een heel klein beetje hoop. Ben al wel over de eerste schok heen. Tis gewoon niet anders. Vanmorgen de uitslag door gebeld naar het zh. We hebben gelukkig nog vier cryo's in de vriezer, dus da's wel een schrale troost. Aankomende maand moeten we verplicht rust nemen en dan mogen we in augustus een cryo terug laten plaatsen.
Lieverd nogmaals heel veel sterkte, weet precies hoe je je voelt want bij mij ging het de 1e keer precies zo!!! Ja cryos dat lijkt mij wel een heel fijn gevoel, toch kansen extra en wel fijn dat je dan relatief snel verder kan. Hopelijk kom je een beetje tot rust komende maand, het is toch een enorme teleurstelling, zeker de 1e IVF heb je toch zoiets van: nu is het misschien echt raak! De tegenslag komt dan wel extra hard aan. Nogmaals dikke knuf en ik denk aan je!!!