Ons ivf avontuur!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elin26, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    he' bah meid, dit zijn altijd zulke verdrietige dingen op het forum. wil je veel sterkte wensen meid, laat het bezinken, en mss ook wel lekker even een maandje niks.
    en gelukkig heb je nog cryo's, dat is een heel fijn gevoel om achter de hand te hebben.
    veel meiden hebben ze niet eens.

dikke dikke knuffel voor nu.

liefs lisa.

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Elin; he meid wat lees ik nou. Hoe voel je je?
    Heel veel sterkte voor jou en je man.

Wel fijn dat jullie nog cryo's hebben. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het de volgende ronde raak is voor jullie.

Succes!!

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    o meid weet even niet wat ik moet zeggen, het is zoooo kl*te allemaal he! en zoooo oneerlijk, waarom?!?!
    maar gelukkig heb je cryo's meid, die moeten gewoon lukken!
    nou mijn tranen beginnen alweer te komen, ik ben nu ook een emo wrak hoor, maar onthou je staat er niet alleen voor he!
    meid veeeeel sterkte en een dikke knuffel!

veel liefs mounia

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Hoe is het met je? Hoop dat alles goed gaat. Wat een verdriet toch als een IVF mislukt. Ik was er ook kapot van en ben een tijdje niet op het forum geweest.
    Fijn dat je cryo's hebt, ik lzie dat je in augustus weer mag beginnen met terugplaatsen.
    Ik las dat je niet zulke fijne collega's hebt, een beetje medeleven is ver te zoeken helaas. Laat je niet op je kop zitten hoor!! Ik kan door zo kwaad om worden....bah.
    Ik heb maandag een gesprek over onze eerste IVF en hopelijk is sept weer door voor ICSI 2.

Dikke knuf Maaike

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ben ook beneiuwd hoe het met je is meis? Ik denk aan je. Sterkte.

Liefs Zora

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoe gaat ie met je elin?
    ben ook wel benieuwd.

dikke knuf, xx.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi je taai meid, het valt allemaal niet mee he!

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meis, hoe is het met je?.....het is zo stil.

dikke knuf Maaike

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik denk ook aan je meid, hopelijk gaat het goed/beter met je, knuff!

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey lieve meiden,

Sorry dat ik niks van mij heb laten horen, maar ben er weer!
    Zat er even behoorlijk doorheen, ben nog steeds erg verdrietig & boos. Het valt mij deze x wel heel zwaar om weer positief te gaan denken, maar ben er wel van overtuigd dat het wel weer komt. Vind het zo ontzettend lief dat jullie aan mij denken, dat doet mij erg goed. Heb ook ontzettend lieve mensen om mij heen en ook op mijn werk leven de meeste collega's erg mee! (uitzondering daar, maar daar heb ik al eerder over geschreven, zulke mensen hou je natuurlijk altijd)
    Ik moet nog twee weken werken en dan heb ik drie weken vrij. Waarvan we ook nog twee weken weg gaan. Moet eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb. Heb op het moment nergens zin aan, alles is mij te veel.
    Bah, het wordt zo wel een heel negatief bericht, was ook niet helemaal de bedoeling! Sorry! Ik ga nu even naar jullie topics, hopen dat daar leuk en positief nieuws staat!
    Lieve meiden, knuffel voor jullie allemaal! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers!!!!!!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Kan alleen maar zeggen dat ik je helemaal begrijp, dat het volgens mij niet gek is dat je je zo voelt, ik hoop dat de vakantie toch ervoor gaat zorgen dat je iets beter in je vel gaat zitten, maar niks hoeft, het komt vanzelf, hou je taai en probeer een beetje goed voor jezelf te zorgen!!! Ik denk aan je!!!

12. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Het heeft ook gewoon wat tijd nodig, het is allemaal nog zo pril. Zoals Linda al zegt is het helemaal niet raar dat je je zo verloren voelt.
    Ik denk dat de vakantie je wel goed gaat doen, lekker wat uitrusten en genieten van het mooie weer.
    Straks kun je er vast en zeker weer tegenaan! Ik denk aan je hoor, je staat er niet alleen voor.

Extra dikke knuf xx

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ow lieverd, ten eerste ik vind je ook een super kanjer!
    en ik ben blij voor je dat je zulke lieve mensen om je heen hebt, maar dat alles neemt idd je verdriet niet weg he, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, ik vind het allemaal ook er oneerlijk allemaal!
    neem alle tijd die je nodig hebt, en vergeet niet je forumvriendinnetjes zullen je altijd steunen!
    een hele dikke knuffel! veel liefs mounia

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieve meiden,

Wil even zeggen dat ik ontzettend blij met jullie ben! Tis erg fijn dat je je verdriet kan delen met mensen die hetzelfde mee maken! Echt ontzettend bedankt voor al jullie steun en lieve berichten!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even een dikke knuffel voor je meis!

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Wil jullie even laten weten dat ik morgen op vakantie ga! Heb van de week geen tijd gehad om op het forum te reageren, heb wel alles gelezen. Neem mijn laptop mee op vakantie, dus het kan zijn dat ik dan nog reageer en anders tot na mijn vakantie!

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heeeeeel veel plezier op je vakantie!!!
    ik hoop dat het je goed doet, liefs mounia

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey elin,

alweer terug van vakantie?
    hoe is het met je??

wou even weten dat ik je niet vergeten ben hoor!
    knuff!

liefs mounia

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik denk ook aan je meid!

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Lieverds,

Daar ben ik weer! Ben jullie ook echt niet vergeten! Moet alleen nog even helemaal bij lezen, na heerlijk twee weken op vakantie te zijn geweest, was ik nog een week bij huis. Ben nu net deze week weer begonnen met werken. Heb alleen problemen met het internet gehad en dat heb ik nu nog. Kan pas volgende week een monteur bij komen, erg vervelend allemaal. Had in de vakantie wel een laptop bij mij, maar dat was een minilaptop, als ik dan op het forum wou kijken, duurde het een eeuwigheid voordat 'ie een pagina ging laden. Zo een heel verhaal, hoop dat jullie het nog snappen, haha. Maar ben blij dat ik er weer ben en ga ook zeker jullie topics even bij lezen. Bij een aantal heb ik al even gespiekt, maar ga de komende dagen zeker even reageren.

Dan nu even over mijzelf, loop alweer op het zh voor een terugplaatsing. Heb nog wel even in twijfel gestaan of ik gelijk door ging of nog even zou wachten. Maar wij hebben toch besloten om gelijk door te gaan, mede ook omdat dit zo natuurlijk mogelijk word gehouden. Moet alleen een x pregnyl prikken. Morgen moet ik weer voor een echo en als het dan goed is zou ik volgende week de terugplaatsing hebben. Erg spannend dus allemaal!
    Zo, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte!
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel en ik ga proberen deze week nog even bij te lezen!

Deel Deze Pagina