hey meid, wat goed dat je de tp al weer zo snel hebt. wordt weer super spannend voor je dus. dikke knuf lisa.
hey meis, Wat spannend allemaal. Heel veel succes met je cryo terugplaatsing! Ga aan je denken hoor. Liefs Maaike
Hey meiden, Geen goed nieuws vandaag. Van de vier cryo's, is er niet één goed ontdooit. Wordt dus geen terugplaatsing. Pffff, weet het even allemaal niet meer.
dat meen je niet................. wat ontzettend vreselijk, een dikke knuf, al zal dat nu weinig helpen
Hoi Elin, Zie dat je al een tijdje niet bent geweest na het slechte nieuws van 25 augustus. Hopelijk gaat het goed met je meis, ik denk aan je.
Hey lieve meiden, Na een tijdje rust te hebben genomen, ben ik er weer! Heb mij bewust even niet al te veel met het forum bezig gehouden, maar kon het niet laten om toch even af en toe te spieken, hoe het met jullie gaat. Ik ga de komende dagen proberen om te reageren in jullie topics, want ook al heb ik dat de afgelopen tijd niet gedaan, heb wel veel aan jullie gedacht en ook wel gelezen hoe het met jullie gaat. Ik ga zelf a.s. maandag starten met spuiten. Vanmorgen geweest voor een echo en alles zag er goed uit. Wel hebben we nog even gevraagd of het ook mogelijk is om twee embryo's terug geplaatst te krijgen. Dit kon niet, omdat dit hun protocol is. Na een beetje door gevraagd te hebben, gaan ze wel een aantekening maken voor het z.h. die de terugplaatsing doet en krijgen wij heel mss er toch twee terug geplaatst. Maar dit krijgen wij niet eerder te horen, dan wanneer er een terugplaatsing is. Dus vanaf nu kom ik jullie af en toe weer "lastig" vallen met mijn verhalen! Een dikke knuffel voor jullie allemaal, vind jullie nog steeds allemaal kanjers! Heel veel liefs,
hoi elin, wat goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen, dat heb je soms echt even nodig. was zelf ook een tijd afwezig op het forum, maar net zoals jij kan ik het niet laten om hier niet te vaak te komen. ik heb jou verhaal helemaal gemist van de cryo's , (door mijn mk in juli) lees het nu pas. wat ellendig allemaal, het kan ook op zoveel vlakken misgaan. maar zie dat je nu weer gaat starten, ik wil je alvast heel veel succes wensen meid. x lisa.
hey meis, Ik kom even op je eigen topic kijken. Wat spannend dat je weer gaat starten, vandaag de eerste spuit erin. Wat heb je toch een pech gehad met je eerste IVF, wat rot dat de cryo's niet goed uit de vriezer zijn gekomen, zo zonde. Ik wens je heel veel succes meid in ronde 2. Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad, het voelt best raar nu. Nu 2 weken wachten....spannend. Hoe voel je je? xxxx
Hey meis, vandaag weer beginnen met spuiten. Spannend! Fijn dat je weer terug bent maar zoals Lisa zegt heel goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen. Ik ga/blijf je volgen en zal voor je duimen meid, Liefs Zora
Hey meiden, Hier gaat alles goed! Op een paar vage klachtjes na, voel ik mij eigenlijk wel goed. Begin mijn buik nu ook een beetje te voelen, maar dit is voor mij alleen maar een goed teken, voel je in ieder geval dat er "iets" gebeurd. Gister op controle geweest en alles zag er goed uit. Alle follikels waren ong. even groot en dit is een goed teken, gaan ze allemaal gelijk op. Maandag moet ik weer komen en dan krijg ik waarschijnlijk te horen wanneer ik met de orgalutran kan beginnen. T spuiten gaat mij deze x redelijk af, voel het prikken zelf niet meer, alleen het inspuiten is wat pijnlijker als normaal. En ik heb wat meer blauwe plekken, wat ik wel vreemd vind, dit heb ik eigenlijk anders nooit. Alleen een x van de pregnyl. Voor jullie allemaal een dikke knuffel!
He meis, Fijn dat je weer bent gestart met je nieuwe poging. Nu moet het gewoon gaan lukken! Wanneer heb je je volgende FM? Die blauwe plekken had ik ook hoor! Hier alles z'n gangetje. Heb wel wat krampen zo af en toe, maar voel me verder goed. Hoe gaat het verder met je? xxx
Hey meiden, Vandaag weer naar het zh geweest. Alles zag er goed uit en het gaat mooi allemaal gelijk op. Morgenavond ga ik de orgalutran erbij zetten en dan moet ik donderdag weer naar het zh. Begin mijn buik nu wel meer te voelen, is ook erg opgezet vooral 's avonds. Ik hoop wel dat het goed blijft gaan en niet zo als de vorige x, dat ik al vocht in de buik heb voor de punctie. Als het donderdag allemaal goed is gegroeit, hebben we waarschijnlijk dit weekend de punctie. Het schiet lekker op!
wat spannend allemaal elin. Je leest eigenlijk zoveel verschillende dingen het ene ziekenhuis zegt veel drinken het andere weer niet. Ik weet niet goed hoor wat het beste te doen straks. Maar hoop idd net als je schrijft dat je geen vocht in je buik hebt voor de punctie. Ik lees met je mee xxxxxx
Spannend Elin, hopelijk krijg je geen vocht in je buik en krijg je van het weekend de punctie. Ga je volgen, succes, liefs Wen
Hey meiden, Wil even laten weten dat ik morgen de punctie heb! Gisteravond de pregnyl gezet, dat blijf ik een akelige spuit vinden. En nu op naar de punctie, brrrr zie er eigenlijk best wel tegenop.
Waaaaaaaaaaaaah meid!! Wat spannend zeg!!! Heel veel succes gewenst!!! Is het al bekend hoeveel folikels je naar aller waarschijnlijkheid hebt?? Toi toi toi!!!
Hey meiden, Gisteren de punctie gehad en er zijn 18 eitjes gevonden. Echt een superscore. Morgen krijgen we te horen hoeveel er bevrucht zijn. De punctie viel tegen, sommige follikels waren erg moeilijk om aan te prikken en heb nog steeds erg last van mijn buik. Ik moet ook dinsdag weer komen, omdat ze bang zijn voor overstimulatie. Ik hou jullie op de hoogte!
he meis, Ik lees dat je je punctie hebt gehad......pfff wat rot dat het weer zo tegenviel. Maar wel een mooie score zeg. Weet je al wat meer over de bevruchtingen en terugplaatsing?? Ga voor je duimen meis, xxxx