Ons ivf avontuur!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elin26, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, zie dat je de punctie alweer achter de rug hebt. Gelukkig maar. Hoe gaat het nu met je buikie? En net zoals Maaike vraagt: Weet je al wat meer? Spanennd hoor!

Liefs Zora

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie! Ik word vanmiddag gebeld tussen 12.00 en 14.00 over de bevruchting. Met mijn buik gaat het nog niet zo, is nog erg gevoelig en opgezet. Ben vanmorgen ook erg misselijk geweest, maar dit kan mss ook van de bolletjes komen.
    Moet morgen voor controle en als ze dan een overstimulatie is, dan is er ook geen terugplaatsing. Dus da's ook wel even spannend. Maar nu eerst op naar vanmiddag!

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meissie,

Hoe is het met je?

xxxx

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Ik heb vanmiddag een terug plaatsing gehad van een top embryo! Het was nog wel even spannend of er een terugplaatsing mocht zijn omdat ze bang waren voor overstimulatie. Ben gister op controle geweest en heb bloed laten prikken. Ik had wel wat vocht in de buik en mijn bloedwaarde was wel wat aan de hoge kant, maar ik mocht een terugplaatsing. Wel moet ik rustig aan doen en veel blijven drinken en mijzelf goed in de gaten houden.
    We kregen vanmiddag ook te horen dat er nog zes embryo's goed genoeg waren om in te vriezen, maar hier ben ik eigenlijk een beetje huiverig voor. Weet wel dat het best kan dat ze goed ontdooien, maar de vorige x staat nog vers in mijn geheugen. Maar we gaan er gewoon voor dat we deze niet nodig zullen hebben. (althans nu nog niet, mss over een paar jaar)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wauw Elin wat goed zeg!
    Dat het maar een mooi wondertje mag worden.
    Elin misschien klinkt dit raar, maar eergisteren had ik het in jette over het drinken, en zij zeiden absoluut niet te veel drinken.
    Voornamelijk veel eiwitten tot je nemen door yoghurtdrankjes en etenswaar met eiwit.
    Omdat zeiden ze, het vocht spaart zich op in je buik en dan word het alleen nog maar erger.
    Doe vooral rustig aan !
    xxx Elif

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meis, wat een goed nieuws zeg, 1 top embryo en nog 6 cryo's. Inderdaad ik ga hard duimen dat je de cryo's (nu nog) niet nodig hebt. Sterkte in de wachtweken en doe rustig aan meid!

Liefs Zora

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wauw wat goed nieuws!!!!!!
    o meid dit moet het gewoon worden, ik duim voor je!

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Even een kleine update van mij. Ik heb vanmiddag een klein beetje oud bloed verloren, pfff ben zo ontzettend bang dat het mis gaat. Ook al weet ik dat het nog niks hoeft te betekenen, de vorige x begon het ook zo. Alleen was het toen drie dagen later. Vind het nu ook wel erg vroeg, de terugplaatsing is net een week geleden. Heb net nog wel even terug gelezen en zag dat ik de vorige x wel het gevoel had ongesteld te worden. Dat heb ik nu helemaal niet, heb echt totaal niet het gevoel ongesteld te worden.
    Ben het weekend weg, dus ik zal maandag laten weten hoe het af is gelopen.

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor, het lijkt me wat te vroeg voor ongi. Misschien komt het door de innesteling.
    Ga voor je duimen hoor dat alles goed zit en dat je volgende week een positieve test in handen hebt.

Probeer toch te genieten van je weekendje weg.

xxxxxx

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dit kan inderdaad alle kanten op, ik hoop ook op een innesteling meid, dat zou super zijn. Ik blijf nog even duimen. Fijn weekend!

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey lieverd,

Ik denk ook dat het nog alle kanten op kan, al zie je natuurlijk het liefst helemaal geen bloed!
    Meid ik duim hier hard voor je! Het moet gewoon lukken!

Liefs Mounia

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Nog gauw even een berichtje voor dat ik ga. Het is nu over gegaan in rood. Dus ben bang dat het niet goed gaat. Het is weliswaar niet veel en heb nog steeds geen ongi gevoel. Blijf nog gewoon even de bolletjes gebruiken en dan zie ik wel.
    Tot maandag.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    O meid wat jammer! Maar ik blijf duimen, ik heb nog hoop!

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Hier even een update van mij!
    Vrijdag en zaterdag iets bloed verloren, zondag en maandag was het iets meer en dinsdag was het weer over. Afgelopen woensdag mocht ik testen en deze was negatief.
    Het klinkt misschien raar, maar ik heb nog hoop dat het goed zit, mijn buik is nog heel erg opgezet en gevoelig (kan nog niet eens mijn gewone broeken weer aan) en het voelt gewoon heel anders als de eerste x. Toen wist ik gelijk met het eerste bruinverlies, dat het mis was. Heb nu ook helemaal geen last gehad van ongi klachten. Heb dit natuurlijk ook allemaal telefonisch aan de verpleegkundige door gegeven, maar zij zei dat als de test negatief is, dat ik er dan toch voor 99 % van uit kon gaan dat het dan ook negatief is. En die klachten die ik heb kunnen ook van de bolletjes komen. Hier moest ik afgelopen woensdag ook mee stoppen en dan zou ik waarschijnlijk nog een bloeding krijgen. Het zal mij benieuwen. Misschien wil ik het allemaal te graag en voel ik mij daarom wel zo, maar toch is er iets in mij dat zegt dat het nog niet over is. Nou ja, ik wacht geduldig af. Als ik mij volgende week nog zo voel, neem ik wel contact op met het zh en dan moeten ze maar bloed afnemen of een echo maken.

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meissie,

Kom even bij je kijken. Wat verschrikkelijk vervelend dat je negatief hebt getest. Heb je een paar dagen later nog eens getest?
    Wat raar dat je je nu anders voelt, je zou er bijna hoop van gaan krijgen. Mijn ongi was na het mislukken van onze laatste ICSI ook erg vreemd, denk iid dat dat ook door de bolletjes komt.
    Heel veel sterkte lieverd en ik denk aan je.

xxxxxxxxxxx

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Balen van je negatieve test zeg! Maar omdat jij een goed gevoel hebt begin ik wel wat te hopen hoor :D
    Hou je ons op de hoogte zodra je weer wat weet?

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey meis,

Alles goed daar? Duim voor je!
    xxx

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach meis ik hoop zo dat er toch een wonder gebeurd!!!!
    Maar een hele dikke knuffel voor je!

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb vanmorgen het zh gebeld. Voel mij nog steeds hetzelfde, heb van het weekend heel iets oud bloed verlies gehad, maar da's nu ook weer weg.
    Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal, maar ik mag morgen voor een echo. Als het dan niks is, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en kan ik het ook gaan verwerken. En toch is er iets in mij dat zegt dat er iets niet goed zit. Heel erg vreemd. Maar goed, we zullen zien. Ik kom jullie morgen even laten weten wat er uit is gekomen.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal, jullie zijn echt ontzettende lieverds!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid, jeetje wat een onzekerheid weer voor je.
    fijn dat je morgen in het ziekenhuis terecht kunt, alles is beter dan onzekerheid, ik hoop op een wonder voor je. kom morgen weer even kijken.

dikke knuffel,
    x lisa.

Deel Deze Pagina