Vandaag de echo, spannend. Maar het brengt in ieder geval zekerheid. Ik hoop ook op een wonder meis. Dikke knuffel! Liefs Zora
Hey meiden, Ben er weer van het zh en helaas geen klein wonder in mijn buik. Het zag er allemaal erg rustig uit. Wel vond de arts mijn buik ook erg opgezet en ze vond mijn gezicht ook wat opgezet. Tja, wat het nu is, was voor haar eigenlijk ook een raadsel. Moest nog wel even bloedprikken voor de waardes en ze dacht mss aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Krijg vandaag of morgen de uitslag van het bloed en als dit goed is, moet ik het maar gewoon afwachten. Dan zal het vanzelf wel een x afzakken. Tis wel heel vreemd allemaal. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs,
Knuffel meis, helaas. Toch klinkt het inderdaad raar. Hopelijk wijst het bloedonderzoek meer uit. En anders inderdaad wachten tot het wegtrekt. Wel raar hoor! En vervelend ook die onzekerheid. bah! Sterkte en nogmaals een dikke vette knuffel!
heh wat jammer meid, het zou zo mooi zijn geweest. idd wel vreemd dat je opgezet bent, ik hoop voor je dat het geen bbz is. en nog steeds weer in die onzekerheid. dikke knuffel
och Elin dat klinkt ook raar. Laten we maar niet hopen dat het een bbz is! Ik hoop dat de bloeduitslagen laten zien wat er aan de hand is! xxx
Hey meiden, Ben net gebeld en de bloeduitslagen zijn goed. Wat het nu wel is, is voor hun eigenlijk ook een raadsel. De verpleegkundige zei dat het misschien ook klachten kunnen zijn die ik na de punctie verdrongen heb en die er nu uitkomen. Vind het wel heel erg vreemd allemaal. Maar goed, ik wacht nu maar geduldig af, we moeten sowieso een maand rust nemen. Dus dat komt dan ook eigenlijk wel goed uit. Wel hoop ik dat we in december nog voor een cryo kunnen gaan. Ze gaan nl. twee weken dicht achter in december. En dan is het natuurlijk ook nog de vraag, of deze x de cryo's wel goed ontdooien. Maar daar gaan we gewoon voor!
Een maandje rust is inderdaad wel lekker, en vooral nu voor je lichaam denk ik. Het zou fijn zijn als je in december nog een cryo tp mag doen, daar zal ik voor duimen. En ook dat ze tegen die tijd goed mogen ontdooien. Wat is het allemaal toch spannend en zenuwslopend he? Maar nu eerst even niets. Hopelijk knap je snel op, dat opgezette gevoel is heel vervelend. Liefs Zora
hey meis, Dikke knuf van mij, wat vervelend allemaal. Het liefst heb je gewoon de positieve test en niet allemaal dat gezeik erbij. Hoop dat je snel weer de oude bent en dat je in dec nog voor een cryo kunt gaan. xxxxx
Wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk komt je lichaam goed tot rust in deze maand en mag je in december voor jullie cryo gaan. Dikke knuff
Hey meiden, Wat zijn jullie toch ontzettende lieverds!!!!!! Hier gaat het redelijk. Ben nog wel erg moe, maar voor de rest mag ik niet klagen. Als ik heel eerlijk ben, heb ik wel weer zin om met een cryo poging te beginnen. Ben alleen wel heel bang voor weer een teleurstelling. Er moet dan weer zoveel goed gaan. Ten eerste moet het kunnen omdat ze in dec. twee weken dicht gaan, dan is het nog maar de vraag of er nu wel wat goed ontdooit en dan die spannende week\weken na de terugplaatsing! Maar goed, zover zijn we nog niet. Eerst maar eens even afwachten wanneer mijn ongi komt! Dikke knuffel voor jullie allemaal, jullie zijn stuk voor stuk kanjers!
wat spannend allemaal elin!!! Maar ik zie dat jij 6 cryo's hebt wauw! Hopenlijk zijn we allemaal snel zwanger hihihi. Kan me voorstellen dat je bang bent voor een teleustelling. Dat heb gisteren ook tegen de dr gezegd. Maar het is ook zoooooooo spannend
Snap je onzekerheid heel goed hoor. Killing is dat he? Al die onzekerheid, en het blijft maar doorgaan. Maar we slaan ons er doorheen. Meid jij bent ook een kanjer! Knuffel!
Hey meiden, Nou, ik ben weer boven water! Heb even een klein beetje afstand van het forum genomen! Maar kon het toch niet laten om af en toe te komen spieken, heb dus wel alles gevolgd, alleen niet gereageerd! Sorry daarvoor! Maar ben er weer! Met mij gaat het wel weer aardig goed, ben alleen nog heel erg moe. Maar dat kan ook komen, omdat ik deze week een verschrikkelijke ongi heb gehad. Pffff, kon wel op de w.c. blijven zitten. Zal jullie de verdere details besparen. Het goede nieuws is wel, dat we waarschijnlijk deze maand nog een cryo kunnen laten terugplaatsen. Ben gister op het z.h. geweest en alles zag er goed uit. Nu moet ik volgende week woensdag weer komen. Het is nog wel even spannend, want ze sluiten de 19e, dus het gaat er net om. Heb er wel weer zin aan! Ik hou jullie op de hoogte! Knuffel voor iedereen!
oooh meis dat is idd spannend, Ik duim heel hard dat je een cryotje krijgt voor de 19e dat zou geweldig zijn voor het nieuwe jaar. En hopelijk groeit het uit tot een mooi wonder. xx
Hey meiden, Heb mijn topic even onder een dikke laag stof heen getrokken! Tis dat Mounia zei dat ie op slot zat, heb het helemaal niet in de gaten gehad. Heb afgelopen maand helemaal geen zin gehad om te schrijven, heb er even een beetje door heen gezeten. Maar ben weer helemaal opgeknapt, ik ben er weer! Heb wel ontzettend veel moeite gehad met het afsluiten van het jaar, er is zo ontzettend veel gebeurd. Niet alleen met ons, maar ook in onze directe omgeving. Maar kan het nu achter mij laten en helemaal voor 2010 gaan. Dan nu even een korte update, wat betreft de ivf. De terugplaatsing in december is niet door gegaan, omdat het lab dicht zat. Dit zat op één dag vast. Was wel balen, maar wist dat dit kon gebeuren. En nu ben ik deze week begonnen voor een cryo terugplaatsing. Als het goed is gaat dit volgende week gebeuren, erg spannend dus allemaal weer. Waar ik wel ontzettend tegenop zie, is het ontdooien van de cryo's, omdat het hier de vorige x mis is gegaan. Maar goed, we zullen zien.
wauw Elin ik duim heeeeeeeeeeeel hard voor je. wat spannend en dat ze deze keer maar goed ontdooien!!!