Ons ivf avontuur!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elin26, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    heel veel succes meid ik duim voor je

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Meiden, dank jullie wel!!!

Ben vandaag weer voor een fm geweest, daarna bloed geprikt en vanmiddag hierover gebeld. Mag morgen nog een x terug komen voor een echo en aan de hand daarvan krijg ik te horen wanneer ik de pregnyl mag prikken.

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Ik heb hier twee kaartjes liggen voor de musical mamma mia in carré Amsterdam voor volgende week woensdag (13 jan.)
    Ik had heel graag zelf willen gaan, maar vanwege werk kunnen wij helaas niet. Nu leek het mij heel mooi om iemand van jullie hier blij mee te kunnen maken. (vandaar dat ik het ook in mijn eigen topic plaats) Heb eerst aan Mounia gedacht, ze was er heel blij mee, maar zij kan helaas ook niet.
    Dus als er iemand van jullie is die deze kaartjes wil hebben, ik stuur ze graag naar je op!

Ik ga nu slapen, kom morgen wel even kijken of er iemand is die ze wel wil. Weet alleen nog niet hoe laat ik morgen kan kijken, moet eerst naar het zh.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Aaah je topic is weer open :D

Heel lief van je meid!En slaap lekker, liefs Mounia!

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    en elin al geweest?

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Ben er weer! Pfff, was wel een hele onderneming om op zaterdag een echo te laten maken. Moesten er om elf uur zijn, we waren de enige van de afdeling (fertiliteit zit hier op een aparte afdeling) en moest daarom naar een andere afdeling. Niemand te bekennen, half uur gezeten toen kwam er een verpleegkundige naar ons toe om te vragen of we een afspraak hadden. Zij zou de arts wel even bellen. Eindelijk een halfuur nadat zij gebeld had kwam de arts. Was op zich wel een aardige arts, maar kon wel heel goed merken dat ze normaal alleen gyneacologie doet. Ze zat erg te twijfelen of ze mij nu vandaag of morgen pregnyl zou laten prikken. Heb uiteindelijk zelf maar gezegd dat ik dat vanavond wel deed. Tis dat ik al twee jaar in de mmm zit, want als dit één van de eerste keren was, had ik er absoluut geen fijn gevoel bij gehad. Donderdag krijgen we telefoon uit Zwolle en als alles goed gaat hebben we Vrijdag de terugplaatsing! Erg spannend dus weer allemaal!

Ps.: ik heb de kaartjes nog steeds dus als iemand ze nog wil! (zie mijn post hierboven)

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Oewwwww wat spannend bij jou nu zeg!!!!!En zo te lezen echt eens tijd om uit de MMM te stappen, je weet het zelfs beter dan de gyn ;)

Succes meid!Liefs Mounia

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente

Haha, inderdaad! Ga na dit alles ook solliciteren als gyn. Ze nemen mij vast gelijk aan! Met natuurlijk bijbehorend salaris! Haha, zie het al voor me, zal een mooie sollicitatiebrief worden.

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente

De kaartjes zijn weg! Heb er iemand van het forum blij mee kunnen maken!

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Hier weinig te melden. Zie ontzettend op tegen donderdag, ze bellen ook nog pas 's middags, dus dat wordt een lange dag. Probeer er nu maar niet al te veel aan te denken, veranderd er toch niets aan.

Vanmiddag nog wel even de vakantie geboekt. Da's wel weer een lekker vooruitzicht. We blijven net als vorige jaar gewoon in Nederland ivm de honden. Nu maar hopen op een mooie zomer.

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Jij ook heel veel succes......super spannend weer. Hoor je morgen of ze goed ontdooid zijn? Ik duim voor je!
    We gaan samen voor he!!!!

Liefs Maaike

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey lieverd,

Dank je wel! Erg lief van je!
    Ik hoor donderdag tussen 15:00-16:30 over het ontdooien.
    En ik hou je plaatsje vrij hoor! Je komt binnenkort gezellig bij mij op het wachtbankje! Daar gaan we gewoon voor!

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    dan hebben we een deal meis!!!
    Ik ga weer aan je denken!!
    Ik heb morgen weer een echo, follikel was nu 18 mm dus kan ieder moment springen......spannend weer!!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elin, ik lees dat je morgen hoort of de cryo's goed ontdooid zijn. Zal erg spannend zijn. Ik duim voor je.

Liefs Zora

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey schat,

Ow wat spannend is het bij jou, IK DUIM!!!!!!!!!!

Liefs Mounia

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Dank jullie wel! Erg lief!
    Zodra ik morgen meer weet, zal ik het jullie laten weten.

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    DUIM DUIM DUIM DUIM

Hoelaat weet je morgen meer???

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Wat ben je toch een ontzettende lieverd!!!!!!!
    Ze bellen tussen 15:00 en 16:30. Zie er zo tegenop, ben heel bang dat deze zes ook niet goed ontdooien, omdat de arts die ik de vorige x in Zwolle heb gesproken zei, dat het wel wat zegt over de kwalitiet van de cryo's. Dus dat ze er wel heel mooi aan de buitenkant uitzien, maar dat ze dit niet zijn.
    Maar goed, we zullen zien! Ga denk ik maar tot morgenmiddag 15:00 slapen. Haha.

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ow wat spannend zeg, word er al zenuwachtig van als ik het lees.
    Ga heeeeeeeeeel laat slapen vanavond/nacht en dan heel laat wakker worden ;) Ik hoop dat ze morgen je snel bellen met goed nieuws!

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Supergoed nieuws hier!!! We hebben morgen een terugplaatsing! Er is er één ontdooid en deze ziet er goed uit!
    Pffff, ben helemaal opgelucht, heb zo in spanning gezeten.
    Gelukkig belde ze al mooi op tijd, om 14:00 al, kon het jullie alleen niet eerder laten weten omdat het forum eruit lag!
    Super bedankt voor het duimen, ik weet zeker dat dit heeft geholpen!

Deel Deze Pagina