Ons kind kent geen grenzen- waar trek je voor jezélf de grens?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door hummeltje5, 24 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Rust en vrede? Tja. Ik heb al wel veel zaken losgelaten en heb lage verwachtingen. Maar het is eenzaam en onzeker. Omgeving die het niet begrijpt (en vooral ook veel kritiek heeft), geen passende zorg, geen onderwijs, geen enkel idee wat toekomst gaat brengen. Zeer zorgintensief, 24/7.
    Ik vond mijn zoon en alles wat daar bij kwam kijken erg pittig en heeft vele tropenjaren geduurd voordat er stabilisatie en groei is gekomen. Maar eerlijk gezegd was dat peanuts vergeleken met wat we nu laatste jaren doormaken met dochter...

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    @Kache: Een grote knuffel! Hoewel het soms zo voelt, ben je niet alleen! En op basis van wat ik hier op het forum lees, hebben je kinderen geluk dat ze jou als ouder hebben ‘getroffen’!

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.371
    28.645
    113
    Knuffel meis!
    Ik snap je!

Ik kan me voorstellen dat een flink verschil zit in de (gebrek aan) kennis bij de hulpverleners door de complexiteit van je dochter. Meisjes presenteren zich toch vaak anders en wanneer er sprake is van duo-diagnose, maskeren, en watnogmeer.

Heel verdrietig dat jullie onbegrip oplopen. Juist met zorgenkinderen heb je een village nodig, maar als je kinderen niet goed begrepen worden dan is je village niet veilig. Dat is heel erg zwaar, en soms erg eenzaam ja :(
    Ik ken het in mindere mate ook wel.

knuffel!

Fristi2012 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina