Hallo. Ik heb even een vraag, misschien blijkt het er wel meer dan 1 te zijn na mn verhaal Mn vriend en ik gaan as vrijdag naar het ziekenhuis voor (inlichtingen over) chromosoomafwijkingonderzoek. Ik heb vorig jaar juni een ma gehad en afgelopen mei een mk en dan kom je daarvoor in aanmerking. Ik was er eerst vrij nuchter onder (over het onderzoek) omdat de vk zei dat de kans dat er iets uitkomt minder dan 5% is, maar nu ik er meer over na ga denken, krijg ik het toch wel iets benauwd af en toe... Iemand moet toch bij die 5% horen, ook al is de kans nog zo klein!? Nu is mijn vraag, wie heeft er na meerdere miskramen toch gezonde kinderen gekregen en bij wie is er iets uit het onderzoek gekomen? Of juist niet. Eigenlijk ben ik op zoek naar verhalen over soortgelijke "gevallen". Iemand hier, jammer genoeg, ook ervaring mee? Dan hoor ik graag van je! Groetjes Pasjuh.
hier 2 miskramen, een gezond kindje en nu weer 2 miskramen! we gaan nu pas met onderzoekjes beginnen!
Ik heb 2 gezonde kinderen en vervolgens 4 miskramen gehad, zo kan het ook.. Chromosaal wel alles pluis dus (wel getest). Maar ik begrijp je angst wel want als je nog geen gezonde kinderen hebt, is jouw redenatie een hele logische. Toch denk ik dat 2 mk nog niet zoveel hoeft te zeggen hoor. Maarja, jou zorgen zijn pas weg bij een goede uitslag. Snel prikken dus maar denk ik?