grrr wat baal ik hier van

Discussion in 'Na de bevalling' started by vogeltje1, Nov 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

Sep 12, 2008
    257
    0
    0
    Hoi hoi lieve moeders
    Ik wil zo graag gaan babyzwemmen maar heb zo'n enorme last van striae. Van onder mijn billen tot mijn knieholtes, knalrood en ik schaam me er zo erg voor! :oops: Stom he, ik ben wel een beetje aan het zeuren maar ik zit er gewoon mee. Heb het ook op mijn borsten en op mijn buik, maar daar valt het niet zo op. Ik baal er van dat er niks aan gedaan kan worden...

Ik moet me er zeker gewoon over heen zetten he? :(

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat lijkt me wel... het zal nog een heel stuk gaan wegtrekken in de loop der tijd maar bedenk je goed dat je lichaam een ongelooflijke topprestatie heeft geleverd! Dat je 'alleen' wat striae eraan hebt overgehouden valt nog mee!

Gewoon lekker gaan babyzwemmen met je kindje, dan zul je ook zien dat er meer moeders zijn die er lichamelijk wat aan hebben overgehouden als aandenken, en dat is ook helemaal niet erg!

Ps je zeurt niet hoor, ik kan het me goed voorstellen maar soms heb je even nodig dat iemand het voor je relativeert ;)

Dus hup dat badpak aan en lekker het water in!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoi,

Mooi is het i.d. niet.. maar geloof me , je zult niet de enigste zijn op babyzwemmen die er streeploos uit ziet!

Lekker genieten van je kindje tijdens het zwemmen..

4. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Hey meis,

Mijn buik, benen, billen en borsten zitten vol met streepjes.
    Maarja, ik kan er niets aan doen.

Ze zijn bij mij ook nog knal rood, maar dit terkt idd nog bij.
    Je zult het altijd een beetje blijven zien.

Meid probeer je er niet druk om te maken!
    Gewoon lekker genieten van het babyzwemmen!

Heel veel plezier.

Liefs,
    Bianca

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb van de week gekeken bij babyzwemmen, maar aan alle mama's kun je zien dat ze zwanger zijn geweest. Bij de een aan de streepjes, bij de ander aan de niet strakke buik, bij de volgende aan allebei. En toch waren ze allemaal lekker met hun beeb bezig, ze letten echt niet op elkaar hoor :) Dus lekker gaan zwemmen, ik ga het ook doen als mn kleine er is, en ja, ik zit ook onder de streepjes :D

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Die striae trekt ook nog wel wat weg. Bij mij is mijn rood-witte zebraprint op mijn buik nu ook witter geworden. Je ziet het nog wel een beetje, maar het valt veel minder op.
    En tijdens het zwemmen zit je toch met je billen in het water?

Gewoon lekker gaan babyzwemmen! Wat maakt het jou nou uit, wat anderen denken. Er zijn vast ook meer moeders met striae, overtollige kilo's, of een ander kwaaltje..

7. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

Sep 12, 2008
    257
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Mijn dochtertje vind het altijd zo leuk om in bad te gaan en ik denk dat ze babyzwemmen ook heel leuk zal vinden. (En ik zelf ook) Het is dan jammer als ik dat dan niet met haar doe omdat ik me zo onzeker voel...
    Gewoon doen maar...

Dank jullie wel!

8. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Zeker doen!
    En vooral omdat je omringd zult zijn door vrouwen die net als jij weten wat een zwangerschap betekent. Wees niet onzeker over het prachtige lichaam dat een wonder op de wereld heeft gezet, daar mag je alleen maar trots op zijn :).

Veel plezier!
    Nadia

Share This Page