Nou zo denk ik er dus precies over, het is geen stuk speelgoed om even leuk mee te doen hoor! T is mn kleine ventje en geniet zelf nog zoveel van hem.. die kleintjes slapen al zoveel en als die dan uit zn bedje is doe ik het het liefst toch allemaal zelf
mijn mannetje mag wel bij mensen op schoot maar alleen als er niet meer als 2 mensen zijn. heel verveeld voor iedereen die komt die hem dan niet op schoot krijgen maar ze kunnen naar hem kijken als hij in de box ligt te slapen. Mijn vriend en ik hebben ook gezegd datw e niet meer als 4 mensen per keer op visite willen hebben. Ik vind het zlef te druk en ja de kleine reageert hier op. En dan ben ik de hele nacht op met mijn kleine mannetje omdat hij dan helemaal hyper is. En dan is hij ook niet te genieten omdat mama dan ook weer te weinig slaap krijgt. De fles geven alleen mijn vriend en ik. Ik kolf maar wil ook niet dat iedereen hem de fles geeft.
met kraamfeestjes liet ik iedereen ff boven de wieg kijken en ik haalde yelena er alleen uit voor de fles. die gaf ik tussen de visite zodat iedereen haar een keer goed kon zien. ze trok dit goed. verder alleen opa's, oma;s en ooms die haar vasthouden. als ik zie dat yelena moe wordt, gaat ze gewoon naar bed. klaar.
iedereen mog/mag haar vast houden en iedereen heeft haar de fles gegeven ik merkte aan charissa helemaal niks dus iedereen vond het harstikke leuk.
Ik heb natuurlijk nog geen kinderen. Maar ik zal er ook niet zo moeilijk over doen, van mij mogen ze gerust het kindje vast houden. Ik zal dat geen probleem vinden. Maar ja dat is ieder zijn eigen mening.
zo dacht ik ook dat ik nog geen kinderen had. Maar mijn zoontje werd er gewoon heel erg onrustig van. Dacht voor zijn geboorte ook van wat zeurt iedereen nou maar nu maak ik het zelf mee en dan is het echt heel anders. Maar je moet doen wat jouw hart zegt. Jij bent de moeder en kent je kind het beste
Precies zo ervaar ik dat ook... voordat mn kleine man er was dacht ik ook dat ik hem makkelijk uit handen zou kunnen geven! Nou die er is, is dat echt 100 graden omgedraaid..
hoi hoi ik denk dat het in deze belangrijk is dat je naar je kindje zelf kijkt als je kleine er geen probleem mee heeft prima maar als de kleine prikkelbaar word zou ik het ook gewoon minderen nogmaals het is jullie kindje en jullie bepalen wat er wel en niet mag groetjes nathalie
ieder kindje is natuurlijk ook anders, de een kan het beter aan als de ander.. ik vind het alleen vervelend dat sommige mensen zo raar kunnen reageren op wat je als ouder het beste vind voor je kind. Het is toch niet hun "recht" om hem vast te mogen houden? Tuurlijk vinden ze het leuk, en ik ook als alles goed gaat, maar niet als ik merk dat hij er hardstikke onrustig van wordt... Ik zal in elk geval nooit mezelf opdringen als ik op kraamvisite ben om een kindje vast te mogen houden.. Het is toch geen pop die heel de kamer door gaat....