Ons kindje zat op de verkeerde plek..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door mnr, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMI

    LMI Bekend lid

    21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Wat vreselijk zeg.
    Heel veel sterkte met dit grote verdriet.
     
  2. ashleyy

    ashleyy Actief lid

    13 jul 2014
    244
    1
    16
    een hele dikke knuff en heel veel sterkte! hopelijk gaat het nu inmiddels al iets beter met je. Ik heb ook een bbz gehad 5 maanden geleden , t zat ingenesteld in mijn rechter eileider dat al was gaan knappen en alles kwam vrij in mijn buikholte. T feit dat je een kloppend hartje hebt gehoord moet het verlies nog stukken zwaarder hebben gemaakt , verschrikkelijk lijkt mij dat. hopelijk zul je je rust hierin vinden , ik heb het er ook lang zwaar mee gehad maar t feit dat ik nu wel weer opnieuw zwanger ben maakte dat ik er nu wel merendeels overheen ben. nogmaals heel veel sterkte xx
     
  3. mnr

    mnr Niet meer actief

    Dank je wel! Jij ook heel veel sterkte..


    Helaas wordt het hier een hele lange nasleep en is het afwachten of het nog goed komt.

    M'n hcg was nu voldoende gedaald en binnen 3 tot 6 weken word ik geopereerd.
    Een vrij grote en zware operatie en ik moet 3 tot 7 dagen in het ziekenhuis blijven, afhankelijk op welke manier hij het kan doen.

    Het is afwachten of de operatie slaagt en of het weefsel zelf ook weer aan elkaar groeien.
    Al met al gaat het maanden duren.. Als het allemaal lukt..

    De angst voor de operatie en de angst dat het niet lukt is vreselijk. Ik ben er soms zo verdrietig van :(
     
  4. seashell

    seashell Lid

    6 jan 2015
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mnr
    heftig zeg..alles zo achter elkaar..
    hopelijk verloopt alles spoedig..
     
  5. dropje26

    dropje26 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Heel veel sterkte en succes... Vreselijk
     

Deel Deze Pagina