Want na bijna 2 jaar zijn we eindelijk weer in verwachting! Eind mei 2010 krijgt onze zoon een zusje of een broertje.
Gefeliciteerd Clau! Ik heb ook een positieve test!!! Heb jij al klachten? Ik niet. Wel steeds steekjes in de onderbuik, met name links. Weet jij of dit erg is?? Kan me overal zorgen over maken natuurlijk. Hoe lang ben jij nu overtijd? Ik sinds maandag!
Van harte gefeliciteerd Clau! Jullie hebben ook een lange adem nodig gehad zie ik. Is dit kindje wel "thuis" verwekt of hebben jullie het ziekenhuis nodig gehad? Geniet van je zwangerschap...maar dat gaat je vast wel lukken Elmo
Gefeliciteerd Clau, VAN HARTE !!! Wat leuk we lopen gelijk..... Ben je 2 jaar bezig geweest met vruchtbaarheidsbehandelingen of zelfstandig klussen ? Geniet ervan ! Gr. Lisacar
We hebben zeker hulp gehad van het ziekenhuis, maar de kleine is wel "thuis" verwekt. Na eerst een tijdje Clomid te hebben gebruikt (wat dus niet werkte) kreeg ik FSH. Eerste poging meteen raak! Bij onze zoon ging het ook al via het ziekenhuis, maar ik had niet verwacht er nu nog langer mee bezig te zijn. Elmo, volgens mij ken ik je nog van zo'n 2 jaar geleden. Ik heb niet zo lang op deze site gezeten, maar duurde het bij jou toen ook zo lang voor je zwanger was?
He Clau! Wat goed dat uk toch nog thuis verwekt is zeg! Hier heeft de eerste ongeveer 3 jaar geduurd (inclusief 7 ICSI behandelingen). Deze was er na 2x cryo tp en 1 ICSI Elmo