Op valentijnsdag waren we zo gelukkig en blij Er groeide eindelijk een nieuw leventje in mij, Dit geluk is ons weer snel afgenomen Er is leegte en verdriet voor teruggekomen, Met 7 weken zwanger was je nog zo pril en klein En je zult nooit echt bij ons zijn, Op de echo was je een klein levenloos stipje Als we eraan denken trilt weer ons lipje, Je zit nu nog in mijn buik Maar vandaag of morgen opent het luik, Dan zul je helemaal weg zijn Ooh die gedachte doet ons zo pijn, We zullen je zoveel missen Ookal was het maar kort we zullen je nooit uit ons hart wissen, Je krijgt een mooi plekje in ons hart En Papa en Mama beginnen weer een nieuwe start, We gaan weer beginnen van voor af aan We hopen dat dan alles goed zal gaan.
Wat verschrikkelijk zeg. sterke hoe gaat het nu met je? bij je onderschriftje staat iets van 11 rondes.. Mag ik vragen wat je ermee bedoelt. (de MMM?) liefs angela
lieve noes ik wil jullie heel veel sterkte wensen. en wat een super mooi gedicht,ik denk dat veel mensen met het verleis in de zwangerschap veel aan zullen hebben. heel veel liefs mariska
Wat een mooi gedicht! Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat je in de toekomst een nieuw mooi wondertje jullie kant op komt! liefs caroline