vrijdag ochtend opgenomen in het ziekenhuis met 36 weken en 2 dagen onze baby groeide niet meer werd gelijk aan de ctg gelegd. zaterdag werd ik ingeleid. er werd een balonnetje ingebracht. had al snel ween. zondag ochtend om 9uur hebben ze mijn vliezengebroken en is ons kindje geboren om 13:08 hij werd weg gebracht in een conveuse. gelukkig mocht hij gelijk daarna in een wiegje. hij is heel klein en dus een prematuur babytje. hij woog bij de geboortje 2100 gram en 44,5 cm lang. gelukkig gaat hij vooruit en komt hij al wat aan. hij eet nog wel de helft met een zonde. maar het gaat de goeie kant op. het is een sterk ventje. hopen dat hij snel groter word en naar huis mag. deze periode is erg moeilijk. maar weten het zeker dat het allemaal goed komt het is een sterk ventje. ik wilde eventjes mijn verhaal kwijt. xxxx
gefeliciteerd ! en veel kracht en sterkte voo jullie ! dat jullie mannetje rap sterk en groot genoeg is om naar huis te kunnen !
Gefeliciteerd met jullie kleine mooie man! Hier ook een prematuurtje van 1970 gram en 41,5cm bij precies 35 weken! Hoop dat hij heel snel thuis mag zijn bij jullie! Veel sterkte in deze periode!
Gefeliciteetd met de geboorte van jullie zoontje Hopelijk sterkt hij snel aan en mag hij mee naar huis!