Lieverd, ik wens jullie heel veel sterkte in deze bizarre en onwerkelijke dagen. Jullie kindje had nog máándenlang moeten doorgroeien, in jouw warme buik. En nu komt het deze week al... Ik heb er geen woorden voor. Zou willen dat ik iets voor je kon doen, om het een beetje draaglijker te maken. Hele dikke knuffel.
Wens jullie veel sterkte en kracht toe in deze zware en moeilijke tijd... helaas weet ook ik wat je mee moet maken.. volg je hart, lieve groetjes
Heel veel sterkte. Wat verschrikkelijk om hier doorheen te moeten en mee te maken. Wat vreselijk verdrietig.
Nou meiden de vk is net geweest. Morgen kan ik helaas niet ingeleid worden ivm drukte en nog een mevrouw met een overleden kindje. dus vrijdag gaat het gebeuren. Om 9uur moeten we in het ziekenhuis zijn en dan hopen we dat alles zonder complicaties verloopt.
Jeetjuh, ik zag jouw naam hier staan ( beginpagina ) en dacht dat je gewoon op iemand had gereageert. Ik schrik hier van meid! Heel veel sterkte nu, en de komende tijd!
Wat is het leven soms ongelofelijk oneerlijk. Ik wil je veel sterkte wensen voor vrijdag en ook de tijd die erna komt. Ik zal een kaarsje branden voor jullie sterrenkindje.
Mams wat een schrik! Afschuwelijk dat het na 16 weken alsnog fout gegaan is. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!
Jeetje meid... kippenvel! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu, vrijdag en de komende tijd... ik denk aan je
Lieve lieve mams (K) ik lees dit verhaal van jou met tranen die over mn wangen heen lopen! weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. woorden schieten te kort ! ik wil bij deze jou en je man heeft veel sterkte toewensen voor nu en in de toekomst.. maar ook zeker voor vrijdag mn gedachten zijn bij jullie ! pas goed op jullie zelf ! Heel veel liefs van Frysk ( uit het 1987 forum )
Lieve mams hier Lottie uit het 1987 topic... Wat schrok ik toen ik dit net hoorde en jeetje alweer 16 weken was je! Wat zwaar dat je nu ineens afscheid moet gaan nemen Heel veel sterkte voor jullie en zeker ook vrijdag zal ik aan je denken!! Xxx