Lieve Mams136, Lees net jou verhaal op het topic 1987, kippevel! Wat moet dit ontzettend heftig zijn, ben er helemaal stil van en passende woorden hiervoor heb ik niet Ik wil jou en je vriend ontzettend veel sterkte wensen voor nu, vrijdag en in de toekomst en een hele dikke knuffel geven!
Jeetje wat schrok ik van je bericht. Wat verschrikkelijk oneerlijk!! Heel veel sterkte toegewenst, voor vrijdag en de periode die erna volgt
Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik weet wat je doormaakt. Ik zal vrijdag aan je denken.
Heel veel kracht! Maar het lukt je! Je ent echt sterker dan je denkt! Veel liefs, moeder van een engel.....
Beste Mams, Ik weet niet of je nog mee gaat lezen in ons topic, vandaar dat ik hier reageer. Jeetje wat was ik geschrokken van je berichtje, maar dat staat in het niets van wat jullie nu moeten doormaken. Ik wil jou (en je man/vriend) heel veel sterkte toe wensen in deze moeilijke donkere tijden.
lieve mams, heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je partner in deze moeilijke tijd. het lijkt me erg moeilijk om te gaan bevallen van een levenloos kindje. denk goed na over wat je wilt en wat je absoluut niet wilt! mn buurvrouw heeft dit een aantal weken terug ook mee gemaakt en zij hebben een mooie crematie gehouden voor het kindje. dat heeft voor haar erg geholpen bij het verwerken, en toch een plek om altijd weer terug te keren. heel erg veel sterkte en liefde toegewenst. x
Lieve mams. ik wou jullie nog even heeeeel veel sterkte en kracht toewensen voor morgen! en blijft steeds aan jullie denken ! ik vind het fijn dat al die lieve berichten gericht aan jullie, jou zn goed doen ! Lieverd een hele dikke knuffel ! (K)
Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie dat jullie plotseling zulke beslissingen moeten nemen, en ik hoop dat je man inmiddels bij je is en dat jullie steun aan elkaar hebben. Nogmaals, heel veel sterkte toegewenst, liefs Adriana
Jeetje wat een naar nieuws! Wil jullie vanaf deze kant ook heel heel veel sterkte toe wensen. Dikke knuffel
Mams, ook via deze weg, ik wens je ongelooflijk veel kracht om deze moeilijke dag door te komen.. Sterkte voor nu en de komende tijd...
Lieve meiden, we zijn inmiddels een uur in het ziekenhuis. Nu even in het restaurantje, wat drinken en eten. Om 7 uur moest ik de eerste 4 tabletten cytotec inbrengen en na een uur begon het bloedverlies en de krampen al. Om 11 uur moet ik nog 2 tabletten en dan hopen dat het snel gaat. Gelukkig hebben we wat spelletjes meegenomen om te tijd door te komen. Ik probeer jullie op de hoogte te houden voor zolang als het gaat. Het voelt fijn om van me af te typen. Liefs
Lieve Mams, Ik denk aan je. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Bah, wat een narigheid. Ik wens jullie veel sterkte! ps. Hoe gaat het met Tygho? Knuf, Monnie
Tygho is erg verdrietig dat de baby niet met hem komt spelen. Maar weet dat de baby daar niet sterk genoeg voor was, en nu bij opa en de sterretjes is. Gelukkig is er nu kermis is kan hij dus met mijn ouders heel veel leuke dingen doen totdat wij weer thuis zijn.