Lieverd....ben in gedachten bij jullie. Ik vind je ontzettend 'sterk'! Hoop dat de bevalling niet al te lang gaat duren. Veel kracht en sterkte toegewenst. Kwebbel
Jullie zijn echt schatten ,stuk voor stuk. Ben mn bed weer ingekropen...buikpijn word heviger dus hoop dat het einde in zicht is.
@mams, denk dat het daar ook even het beste plekje is... vind het zo verschrikkelijk voor jullie ! Dikke knuff
Het zal vast niet lang meer duren. Dan kunnen jullie beginnen aan het verwerken van dit grote, grote verlies. Grote knuffel voor jou, Harmen en Tygho.
Hoop dat je deze dag snel achter je kan laten lieverd en je nachtmerrie voorbij is. Alleen begint dat het verwerken en dat zal ook niet meevallen. Ook een dikke knuffel van deze kant
Ook hier nog maar even. Gefeliciteerd met de geboorte van Mylan. Een prachtige naam voor jullie engeltje. Dikke knuffel voor jou en je familie !!
Weet niets te zeggen..brokin mijn keel toen ik je verhaal las.. Enige wat eruit komt is sterkte!!! En gecondoleerd..het is niet eerlijk
Een lief klein mooi mannetje is geboren...Mylan. Zo oneerlijk dat hij niet bij jullie heeft mogen blijven. Heel veel sterkte samen. Kwebbel
ooooooooooooooo mams wat erg!!!!! heb er geen woorden voor!!!!!!! Vind het zo rot voor jullie! Heeeeeel veel sterkte.. Liefs
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Zo hoort het niet te gaan,zo oneerlijk. Jullie 2e zoontje zal nooit vergeten worden!
Ik heb zaterdag de data voor de nacontrole en onderzoeksuitslagen ontvangen. 6okt en 27okt moeten we naar de gyn en daarna zullen hopelijk weten wat er mis is gegaan. Dan zal ons mannetje ook gecremeerd zijn. Manlief en ik hebben van mijn ouders allebei een bedel gekregen van Mylan*. Ik voor aan mijn armband en manlief voor aan z'n ketting. Lichamelijk gaat het wel redelijk...het bloeden word steeds minder dus ik hoop dat mijn lichaam het snel weer overneemt. Mentaal ook elke dag een beetje beter. Vandaag begin ik weer met werken, ik hoop dat dat allemaal goed gaat. Wat wel erg moeilijk is, is dat er in mn omgeving meerdere meiden hoogzwanger zijn. Gister is er 1 bevallen en het dochtertje heeft de naam gekregen die wij na veel gepuzzel(samenvoegen van namen om te kunnen vernoemen) ook hadden gekozen. Ik ben heel blij voor ze maar feliciteren, kan ik nog niet. En er waren ook aantal meiden die net als ik eind februari zijn(ik dus was) uitgeteld..Dus ik word steeds weer geconfronteerd met dikke buiken en dikker wordende buiken, zo een die ik ook had moeten hebben nu... Begrijp me niet verkeerd, ik gun iedereen een fijne zwangerschap en een gezonde baby, maar het doet zo'n pijn dat wij dit mee moeten maken.
Het is ook erg logisch dat het pijn doet meid. Neem de tijd om het te verwerken. En de persoone die bevallen is of zwanger is die begrijpt heus wel dat je voor hun wel blij bent maar dat feliciteren er nu gewoon nog even niet in zit. Hele dikke digi knuffel voor jou !!