Och meid... Tuurlijk begrijpt iedereen je! Het lijkt me onwijs zwaar om al die dikke buiken te zien! Je kindje was al helemaal n onderdeel v jullie... Je komt onwijs sterk over, maar gun jezelf ook de tijd om verdrietig te zijn! Ook ik denk nog veel aan je... Sterkte! Rust zacht mooie Mylan*
Nou meiden, daar ben ik weer. 2 van de 3 uitslagen waren binnen (Mijn bloed en placenta) In mijn bloed is niks afwijkends gevonden(infecties,syfillis,5e ziekte e.d) In de placenta heeft de pathaloog een paar kleine aanwijzingen gevonden die richting een chromosoomafwijking wijzen. Maar in de placenta zelf zat ook niks fout. We wachten nu dus echt op de uitslag van de obductie op Mylan*. Daaruit zal dan moeten blijken of hij echt zeker een chromosoomafwijking heeft gehad, al gaan we daar zelf wel van uit. Ook hebben ze bij mij een echo gemaakt om te kijken hoe het ervoor staat. En ik ben helemaal schoon Mijn god wat een opluchting na dat bloed/stolsel fiasco van dinsdag weer! Ik hoef niet nog een x gecurreteerd te worden en als het een beetje meezit word ik binnen nu en een maand weer ongesteld En ook mogen we dan gewoon weer aan de klus! De 27e moeten we terug voor de uitslagen van de obductie en het afsluitende gesprek. Maar vandaag zijn we met een goed gevoel weggegaan. Ik ben schoon en gezond en dat ons mannetje is overleden heeft niet aan mij gelegen. Hoogstwaarschijnlijk is bij hemzelf iets niet goed geweest, wat we eigelijk wel wisten. Dat geeft rust.
Meid fijn dat de uitslagen jou rust geven! Ik hoop dan ook dat je gauw een positieve test in handen mag houden. Zodat Tygho en *Mylan een broertje of zusje krijgen. Dikke knuffel !!
Dankjewel lieverd. Heb het deze week weer onwijs moeilijk, maar dat zal wel door de spanning komen. Ik kan geen dikke buiken of baby's zien zonder in tranen uit te barsten
Bezoek aan de gyneacoloog was fijn, eigelijk nog geen definitief antwoord, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk ook niet meer. Ons mannetje had het (hard gezegd) niet zo lang vol moeten houden, het was niet voortbestemd voor hem ons bij ons te mogen komen. Daar kunnen we ons in berusten. Het afsluitende gesprek met de verpleegkundige die de bevalling heeft gedaan was ook erg fijn. Nu proberen deze verdrietige tijd af te sluiten en ons vizier op de toekomst te richten.
Wel zei de gyn dat we vooral niet bang moesten zijn om weer zwanger te raken. We moesten er vooral weer voor gaan als we er klaar voor waren, en zoals ze ons zag en hoorde was dat eigelijk per direct. Ze hoopte ons snel weer te zien. Want de volgende keer zal ik hoe dan ook tot een week of 20(of totdat ik duidelijk leven voel) in het ziekenhuis mn controles krijgen, en net zovaak als ik/wij dat zelf wil(len) Het moet echt onze zwangerschap worden, wij moeten gerust zijn en kunnen genieten en daar willen ze ons bij gaan helpen. Een erg fijn vooruitzicht, en na die fase zou ik gewoon weer naar de verloskundige mogen. We kunnen ons echt berusten in deze feiten en gaan weer ff lekker van elkaar genieten en aan de klus.
Zag ik nou staan een licht positieve test? Ik hoop het echt!! Had Mylan* een chromosoomafwijking of niet? Hoe gaat het verder met je?
Meiden, ik heb vanmorgen idd heel licht positief getest. Ik had verwacht vandaag ongesteld te worden, omdat mijn luteale fase vorige keren maar 10 dagen was maar ik vermoed dat het dan nu toch langer duurt en ik mijn NOD pas over 4 dagen zou hebben. Maaaar desalniettemin vanmorgen toch een lichte streep erop! Morgenochtend nog eens proberen, kijken of die er nog steeds staat hahahaha. Ben er helemaal zenuwachtig van (A)
Dankje Lotte... Lieve meiden, ik wilde eventjes met jullie delen dat ik vanmorgen weer een positieve test in handen had. Ik durf nog niet al te blij te zijn, puur uit angst. Maaaaar ik ga het toch schreeuwen: IK BEN ZWANGER!!!!!!
Wat een mooi nieuws na zoveel verdriet! Ik wens je een goede zwangerschap en een heel mooi kindje toe. Het zal jullie Mylan natuurlijk nooit vervangen, maar ik hoop wel, dat dit kindje een mooi nieuw lichtpuntje in een nieuwe toekomst zal zijn!
Wat fijn nieuws !! Ondanks dat het nog heel pril is toch van harte gefeliciteerd !! Dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben.