Vandaag zou ik dus 3 weken en 3 dagen ver moeten zijn (ticker wil nog niet meewerken) dus is het al heel vroeg maar het is wel zo Ik ben echt zwanger, want de testen liegen er niet om. Wat een geschenk!!! Eindelijk meiden!
Gefeliciteerd!! Kun je niet verder zijn dan en je eisprong mss eerder geweest? of heb je ovutesten gebruikt? geniet er maar lekker van!
Nee geen ovu testen gebruikt, maar wel temp bijgehouden en ik moet zeggen dat ik zaterdag 26/05 mijn ei ook duidelijk heb gevoeld, dus ik neem aan dat mijn ei toen is geweest maar we hebben gewoon de hele maand door om de dag geklust Ach, het is toch geen straf hé... Tja ofwel is het een turbobaby ofwel zitten er 2 in Zien we wel bij onze echo binnen een week of 4
je kunt niet van een steep af zien of het een turbo baby is of het er 2 zijn de ene persoon maakt veel hcg aan en de andere niet.ik heb ook altijd knal testen maar was altijd precies zo ver als ik zelf dacht en waren er steeds maar 1.had wel graag een 2ling gewild haha nou geniet meid en op naar een mooie echo
Dank jullie wel meiden, nou hopen dat alles goed blijft goed want zondag heb ik mijn NOD nog hé, even bang afwachten... Maar wat ben ik blij