Ons kleine wondertje..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door komtgoedschat, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. komtgoedschat

21 jan 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en ik dacht laat ik maar eens alles van me af schrijven.

Al ruim 2 jaar waren mijn man en ik bezig om zwanger te worden, het lukte ons maar niet. We wilden geen medische hulp inschakelen, omdat we het gewoon helemaal zelf wilden doen. We hadden er hoop in.. En ja het gebeurde! Na 25 zware rondes werd ik eindelijk zwanger. Ons geluk kon niet op. Eindelijk groeide er een wondertje in mijn buik.

Alles ging goed.. totdat ik opeens bloed begon te verliezen met 9 weken zwangerschap. Ik kreeg hevige krampen in mijn buik. Meteen dacht ik aan een miskraam, wat ook het geval was..
    Op de wc kwam het eruit.

Intens verdrietig waren we. We hadden zo lang gestreden om zwanger te worden.. en ons kleine gelukje was nu weg. De pijn was onbeschrijfelijk.. waarom moest dit ons overkomen!? We wisten nog amper het geslacht.. of een passende naam..

We hebben het dan ook een half jaar niet over gehad om kinderen te krijgen.. we moesten het allemaal nog verwerken. Echter zijn we een half jaar geleden weer gestart met zwanger worden. Nog steeds hebben we de angst dat het weer mis zal gaan... maar we blijven positief!!

Inmiddels zitten we nu in ronde 6. We hebben het verleden achter ons gelaten en hopen een nieuwe start te maken.. met hopelijk een positieve test binnenkort!

Maar ons kleine wondertje zullen we nooit vergeten

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en een gezond kindje mag krijgen.

3. mijn meiden

14 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig. Heel veel sterkte. Ik hoop met jullie mee.

Deel Deze Pagina