Wij zijn in 2009 gestopt met de pil. Mijn man had in 2006 teelbalkanker, maar zelfs de chemo zou geen probleem mogen vormen voor een kinderwens. In 2012 alles nog eens laten testen en blijkbaar toch een probleem bij manlief. Onze enige keuze was zwanger worden via ICSI. In 2013 zijn we gestart in UZ Gent en na 4 mislukte pogingen, waarvan 2 biochemische zwangerschappen, hebben wij de overstap gemaakt naar Dr Decleer. En deze ochtend, 13 dagen na de punctie en 10 dagen na de terugplaatsing van 2 dag 3 embryootjes, had ik een positieve test in handen: Bekijk bijlage 491919 Ik kan het nog niet echt geloven, na al die tijd en ik voel mij helemaal niet zwanger. Ik hoop dat het deze keer mag blijven plakken. Zaterdag mag ik bloed laten prikken
Wat spannend voor jullie dat het eindelijk raak is! Ik hoop op een plak beeb voor jullie! En natuurlijk, Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd en ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan! Jullie hebben al genoeg meegemaakt te lezen! Nu is het tijd voor mooie bijzondere dingen!
Dankje meiden. Deze ochtend toch met een klein hartje naar toilet,bang om bloed te zien. Wel buikpijn, geen bloed
Ik ben toch nog eens naar de winkel gerend. Helaas geen clearblue + meer op voorraad. Heb Discritest mee ( van de colruyt). Bekijk bijlage 492024
Bedankt voor de felicitaties meiden Zo is mijn test van deze ochtend opgedroogd, het verschil tussen de teststreep en controlestreep is niet meer zo groot
Deze ochtend om 4u moest ik dringend naar de wc dus meteen ook maar mijn laatste testje gedaan. Die streep is veeeeeeel lichter. Foto heb ik nu pas genomen:
ik vind die niet veel lichter hoor. Benieuwd wat een bloedtest zegt morgen. Maar voor nu al : gefeliciteerd