Hij is idd lichter. Dat zou geen goed nieuws kunnen betekenen. maar je hebt een stuk vroeger getest (in de nacht), misschien dat dat ermee te maken heeft? Als je 's avonds veel gedronken hebt is je urine minder geconcentreerd. Ik weet niet wanneer je die van gisteren hebt gedaan? Heb je al een bloedtesten gehad? Ik hoop in ieder geval heel erg voor je dat het goed zit!
Gisteren heb ik bij het ontbijt een kop koffie en een glas appelsap gedronken, geplast omstreeks 7u45 en dan niet meer tot rond 11u en getest. Morgen heb ik bloedtest dus ik hou nog een sprankeltje hoop
Je hoort wel eens van mensen die 's middags duidelijker testen dan met ochtendurine. Ik hoop voor je dat dat ook voor jou geldt en dan snel weer een donkere test. De bloedtesten zullen het best uitsluitsel geven.
ja heb ik ook al gehoord. Ik had ook al een mail gestuurd naar ivf centrum en heb net antwoord gekregen: "Aangezien ze beiden positief tekenen wilt dit toch iets zeggen. Ik zou zeker morgen komen voor de bloedcontrole omdat dit een duidelijker beeld geeft. U kunt eventueel uw utrogestan verdubbelen voor een mogelijke zwangerschap nog beter te ondersteunen."
Nou vooral doen dan! En idd het is een streep, dus zwanger ben je zeker. Nu duimen dat het mooi blijft groeien!
Natuurlijk! Daar is dit forum voor! En ik heb je blog gelezen, je hebt nogal een verhaal hoor. Hoop echt voor jullie dat het nu goed zit! Heb je nog durven testen? Succes vandaag met de bloedtest!
Ik heb niet meer durven testen. Ik ben net terug thuis van bij Mijn fertiliteitsarts en ik heb hem mijn testen getoond en hij vond het veelbelovend. Hij vond dat ik niet zo negatief mocht doen over het feit dat de laatste lichter was. Vanavond om 19u belt hij met het resultaat van het bloedonderzoek.
Spannend! Oef, wel nog lang wachten tot vanavond. Wel fijn dat je arts het niet somber inziet, geeft hoop toch?!
Ja dat de arts het veelbelovend vindt, geeft wel hoop. Ik ga zo dadelijk mijn huisje poetsen van onder tot boven met wat leuke muziek erbij en dan zal het wel snel avond zijn.
Ik kon niet vroeger iets laten weten, moesten gaan eten, maar heb goed nieuws gekregen: wij zijn zwanger en de waarden zijn goed. Over 10 dagen de eerste echo.
Gelukkig!! Ik weet niet wat normale waarden zijn, maar die van jou klinken prima! Fijn! Krijg je nog een tweede bloedtest om te zien of het oploopt, of is dat niet nodig? Nu aftellen tot de eerste echo!