Gefeliciteerd!!! Wat een schitterend nieuws na zoveel jaar ellende.. ik weet er alles van. Spannende tijden breken aan! Van harte!
Pfff hier toch wel een beetje paniek. Mijn borsten waren echt gevoelig en sinds deze ochtend is dit verdwenen. Ik ga blij zijn als het woensdag is.
Ow wat leuk. Ik hoop dat het wondertje bij jullie blijft, want het is jullie na zoveel tijd gegund. Geniet van jullie zwangerschap.
Yaraah we hebben in een ander topic onder mmm wel eens gekletst. Wat leuk om te zien dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!! Dat geeft zeker hoop! Geniet er van!
Dank je ik heb donderdag de tp gehad van een blastocyste en sinds zaterdag / zondag echt veel menstruatie achtige krampen onderin 😕 weet niet of dit nu wel zo'n goed teken is.. Bij mn mk afgelopen november was mn buik juist erg rustig in de wachtweken..
Goh ik heb nu nog steeds die menstruatie achtige krampen... Ik mag woensdag voor de eerste echo, dus zal dan wel zien of het goed zit. Ik denk dat het ook sowieso verschilt per zwangerschap en per persoon
Oh echt joh! Dus dan kan het ook nog goed aflopen voor mij als jij het ook hebt? Ik hoop het zo.. Ik duim voor jou dat je woensdag een mooie echo hebt! Het is je gegund meid!!
Ja dat kan zeker. Ik had die krampen toch wel een paar dagen voor mijn "NOD". Ik heb wel tp gehad op dag 3 dus kan wel dat jij die krampjes eerder voelt.