Dag iedereen Ben hier een tijdje niet geweest maar had graag ook eens mijn zoon Arend voorgesteld aangezien ik nu af en toe iets post. Geboren 26 augustus 2014 op zijn uitgerekende datum. Hier fotootje van toen hij 2 maand oud was
Haha lizanne84 bedankt hopelijk ziet hij er niet uit als een vogeltje Ik vind dat hij ook geweldig bij zijn naam past, maar k ben het dan ook gewend zo
Gefeliciteerd! Je bericht viel me op omdat dit mijn favoriete jongensnaam is, alleen mijn man was/is het daar niet mee eens. (We kregen een meisje maar er komt hier dus sowieso nooit een Arend.) Nou goed, ik vind het dus een prachtige naam en je hebt echt een gaaf mannetje!
Oh dit is echt leuk om te lezen het is inderdaad een prachtige naam, maar hier in Belgie niet zo toegankelijk. Ik denk dat het in Nederland waarschijnlijk wel meer voorkomt? Mag ik weten hoe je dochter dan noemt?
In Nederland is het wel een bekende naam maar niet zozeer voor kinderen. Wel origineel dus ook hier! Mijn dochter heet Louise. Die naam is in Vlaanderen heel erg populair maar in Nederland gelukkig niet! Wel populair hoor, alleen geen top 20 zeg maar.