Toch nog nadenken op het laatst: Ons laatste lijstje: Mattias Mattijs Stefan Matteo Miro Ramiro Remo Loran Jelko Misschien nog een enkele aan toe te voegen, maar dit was het zowel. Ik heb wel al iets in het hoofd, stel hij wordt vandaag geboren. Maar tot het laatst blijf ik twijfelen. Ben benieuwd naar jullie meningen. Groetjes
Hallo! Ik vind Mattias, Mattijs en Stefan erg leuk. Mattias vind ik echt de allerleukste optie. De andere namen zijn niet mijn smaak, maar laat je daar niet door weer houden . Succes met het kiezen van de naam.
Mooi lijstje! Ik ben een fan van de naam Matteo: supermooie naam!!! Daarna vind ik Mattias de mooiste naam en daarna nog Loran, Miro en Stefan. I.p.v. Remo vind ik bijv. Remi, Remigio of Renzo mooier. Een beetje in deze lijn: Noam, Novan, Nolan, Jovan, Dorian, Miron/Myron, Alessio/Alessandro/Sandro, Fausto, Elias, Ilias...
Ja, ik geloof dat ik zelf ook eerder voor Matthias zou gaan, maar Mattias zonder H is ook mooi hoor Varianten zijn nog Matis en Mathis (mocht je die niet kennen)...
Ik vind sommige namen meer voor een (half) buitenlands kindje.. is dat ook zo? of gewoon nederlands? Ik vind Mattias ook de leukste! zeker zonder h! Mattijs en Remo vind ik ook erg leuk!
Ik vind van je lijstje alleen Mattijs leuk, ik vind de spelling alleen niet zo mooi. En ik denk ook dat zoon hem steeds moet spellen de gewone spelling is Matthijs. De rest van de namen zijn niet mijn smaak.
Mattias vind ik het leukst, maar zou het als Matthias schrijven En Stef vind ik ook een erg leuke naam (Stefan weer niet zo).
Mateo (met éen T), superleuke naam! Matias en Matthijs (ligt eraan of je een internationaal of 100% NL kindje krijgt) vind ik ook leuk, de rest niet zo. O ja, Ramiro vind ik ook leuk, maar alleen als het kind spaanstalig bloed heeft.
Ons kindje wordt 100% Nederlands, maar er zit iets Italiaans bloed in. Bedankt voor de leuke reacties! Wat betreft de H, ik zag in de databank dat de naam zowel zonder als met H voorkomt. Ik laat jullie weten wat het geworden binnen nu en 4/5 weken.
reactie: Mattias: mooie naam Mattijs: leuke naam Stefan: leuke naam Matteo: als je niet Italiaans bent, niet doen Miro: zie boven Ramiro: absoluut niet. Remo: absoluut niet Loran: nee Jelko; niet mijn smaak Leukste naam: Mattias