Ons leven met 19kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pipootje, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipootje

pipootje Niet meer actief

Ben op net5.nl tv gemist aan het kijken,
    Zie ik het programma ons leven met 19 kinderen!
    Ik gun iedereen een kind maar 19!
    Kijken jullie dit ook? En wat vinden jullie:$

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Die serie is al eens geweest op tv.. Echt gewoon niet normaal hoe ze dat doet :$..het ziet er gezellig uit en die kinderen hebben het goed, Maarja komt de maar... Ik kan er niet zo goed tegen dat de oudste kinderen de dupe worden van de extreme kinderwens van de ouders, ze moeten helpen, anders lukt dat niet, en of ze dat nu leuk vinden of niet, ik vind de geen goede zaak! Verder wel een leuke serie, wel primitieve normen en waarden...

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #3 Ytest, 4 dec 2012
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
    Dubbel :)

4. pipootje

pipootje Niet meer actief

Ohh ja dat die al eens op tv was geweest dat wist ik niet,
    Het ziet er indd erg leuk en gezellig uit, en ze hebben ook een flink huis zo te zien maarja is ook wel nodig met zoveel kids,
    En vindt het zelf ook verkeerde dat de oudsten moeten helpen, tuurlijk kunnen ze wel wat helpen, ma ze doen de helft van de hele opvoeding dat vindt ik minder, zo kunnen ze niet goed kind wezen...(in mijn ogen)
    En bedoel het niet lullig ma als je zoveel kinderen heb gebaard, voel je het dan nog wel wanneer het eruit komt:)
    1ding is in elk geval duidelijk, ze zijn tegen abortus en daar is niks mis mee, ma vindt wel dat je op gegeven moment bij jezelf moet denken van nu is het toch wel genoeg:(

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als je rtl gemist kijkt is dat wel een grote kans :D

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Is een herhaling inderdaad.

@ net5 ; na-apers kunnen jullie zelf geen serie bedenken om uit te zenden!! :p

7. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    is toch geen herhaling? dit is een nieuwe reeks uitzendingen.

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb het wel eens gezien.

Pff, knap dat ze het volhouden. Het lijkt me overigens niet zo zwaar als je in eerste instantie zou denken. Want de oudere kids zorgen ook voor de kleintjes.

Maar die drukte om je heen, overal waar je bent, dat zou de druppel zijn waarbij ik zou doordraaien denk ik.

Vind het trouwens wel leuke ouders, die moeder is zo lief en zorgzaam en zo geduldig!

Iemand hierboven zei dat de oudste kids de dupe worden van de kinderwens van pa en ma. Ik snap dat wel, maar je zag ook dat de oudste zelf al vroeg gingen samenwonen en aan kinderen wilden beginnen. Het zit nu eenmaal in hun opvoeding en hun natuur.

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Het zijn nieuwe afleveringen. Eerst was het ons leven met 17 kinderen. Toen werden het er 18 , en nu dus 19 waarvan de kleinste dus met 24 weken geboren is......

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zag het ja! Toch maar weer kijken :D

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

eens, ik vind haar altijd zo rustig, vind dat echt knap, zo zacht praten, ze werkt een beetje op mijn zenuwen hierdoor, ik vind dat gewoon zo niet echt overkomen, alsof je elk moment kan barsten dan ofzo haha (doodeng!)

Ja het zou mijn keuze niet zijn zeker niet omdat ze toch al wel wat risico had gelopen met de laatste zwangerschappen dan zou je het ook als les (van God?) kunnen zien dat je tevreden moet leren zijn met wat je hebt, dat hoort ook bij het leven denk ik dan..

12. Within

Within Niet meer actief

Ik ga uitzending gemist eens checken.. Ben nu wel benieuwd! Maar 19 :O Pfff

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat meisje is met 24 WK geboren.. Wat is ze klein!! En alles erop en eraan en alles doet het. Wat een wonder!

Maar dit zou toch echt een teken moeten zijn van stop ermee! :)

14. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Volgens mij doen ze uit geloofsovertuiging ook niet aan voorbehoedsmiddelen. Die vrouw geeft overigens al iets van 19 jaar non stop borstvoeding werd er een keer verteld!

15. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik vraag me af waar ze die sexy time dan steeds tussen proppen :D

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik vind het juist een mooi gezin en de kinderen weten gewoon niet beter het is ook gewoon hun geloof dat ze zo zijn. Maar ik vind het ontzettend mooi om te zien ook de liefde die ze voor elkaar hebben is heel sterk.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha kans 1/19 dat er 1 binnen komt wandelen :p

18. knap

knap Niet meer actief

Vind het wel interesant om te zien! Maar de kalmte van die moeder is zo irritant aan het worden,. . haha kan ook niet uit leggen waarom ze zien er op het oog keurig uit. maar het irriteert me dus te mooi om waar te zijn. heb dan altijd zo iets dat kan niet kloppen.:)

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wat een organisatie...
    Ik vraag me af waar ze alles van betalen,giga huis, dan de helf in het vliegtuig naar El Salvador.

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ze hebben een eigen bedrijf, ze zijn allebei makelaar, de vader heeft in de senaat gezeten, het is nou niet bepaald een achterstandsgezin.
    Ze hebben geen eens een hypotheek op hun huis!
    TV-shows leverenook wat op, en moeder heeft een boek geschreven:
    20 and counting!

Leuke website trouwens Home - The Duggar Family

Deel Deze Pagina