Wil het graag even delen met jullie.Vier jaar geleden begon de dag zoals normaal.Vermoeid stond ik op en mijn man ging werken.Ik ga in de ochtend koffie drinken bij mijn vader,vandaar moest ik om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een groei-echm 14.15 bleek alles er goed uit te zien op de echo.Totdat ik op stond.Mijn vliezen braken met 30 weken.Toen ging het allemaal ineens heel snel.Om 23.27 werd Suus geboren en om 23.29 was Tessa ook geboren.Ons leven stond op zijn kop.Nu 4 jaar verder loopt alles op rolletjes,en is het net of dat het nooit anders is geweest.Wat zijn wij ontzettend trots op onze kanjers.Ze zitten nu alweer ruim 2 weken in groep 1 en doen het geweldig goed.Wie had dit ooit gedacht? Zo moest even het geweldige nieuws met jullie delen.
Van harte gefeliciteerd met je dochters! Wat zijn het flinke meiden! Jullie hebben dat goed gedaan Ben eigenlijk blij om jou verhaal te lezen. Wij dippen momenteel over een tweede, maar als ik dan hoor dat na een paar jaar alles op rolletjes loopt, geeft me dat toch een geruststelling! Bedankt!!
Heerlijk meis En wat maakt het veel verschil als ze de 3 gepasseerd zijn en naar school gaan. Ze worden ineens een stuk groter, snappen veel meer, kunnen meer (zelf). Ik kan niet wachten tot de jongsten zo ver zijn!
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochters! Wat fijn voor jullie dat alles goed is gekomen. De liefde voor je kinderen straalt uit je berichtje. Maak er een mooie dag van!
Gefeliciteerd met de meiden! Herken het gevoel helemaal, ik leef momenteel zelf in een periode van herinneringen aan twee jaar geleden.
Gefeliciteerd met je meiden! Mijn zoon is met 29+4 gekomen Wat fijn dat met de meiden alles goed is gekomen en je vandaag hun 4e verjaardag kunt vieren! Fijne dag vandaag.
Gefeliciteerd met jullie 2 kanjers. Maak er een gezellige dag van en terecht dat je zo trots bent op je meiden. Op dit moment heb ik ook weer allemaal herinneringen van 3 jaar terug, mijn mannetjes zijn met 28 weken geboren en eind deze maand worden zij alweer 3 jaar. Ben toen begin september opgenomen. Zijn echt van die dagen dat je overal aan terug denkt.
Van harte gefeliciteerd! En wat fijn dat je dit deelt, het is zo heerlijk om te lezen dat het dus ook gewoon goed kan gaan, hoewel je eerst miss heel anders zou denken! Geniet van vandaag!!