Ons leven op zijn kop(4 jaar geleden)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamaSuusenTessa, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wat een super leuke reacties allemaal.Ontzettend bedankt.De meiden liggen nu uitgeput in bed,en ik was even in gedachten verzonken.Op zo'n speciale dag komt toch weer veel naar boven.Sommige zullen het misschien wel eerder hebben gelezen in een ander topic,maar op 9 sep 2007 kwam mijn vader bij ons in het ziekenhuis op visite.Helaas kwam hij niet met goed nieuws.Hij had die dag te horen gekregen dat hij uitbehandeld was.Hij zou op 11 sep (mijn verjaardag) naar huis toe komen.Daar is hij op 11 okt 2007 gestorven in het bijzijn van mijn moeder,mij en mijn man.
    Hiermee wil ik eigenlijk zeggen...als het om liefde gaat kunnen mensen heel veel hebben.

Voor de moeders met ook prematuren....alle kindertjes zijn wondertjes,maar de prematuurtjes hebben wat af te vechten.Samen met sterke en lieve ouders komen ze er wel.

Las hier boven de vraag van iemand of er nog een derde komt.Nee helaas niet,vorig jaar in november is mijn baarmoeder verwijderd.Is helaas niet anders,maar we prijzen onszelf zo gelukkig met deze twee kanjers.Na 8 jaar ziekenhuis in ziekenhuis uit,kon onze droom niet beter verwezenlijkt worden.

2. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    #42 mamaSuusenTessa, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hieperdepiep!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochters en wat fijn dat we in jouw gevoel mogen delen!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waaauw wat zijn ze mooi meid!!
    Nog van harte met je 2 prachtige wondertjes...

Mijn oudste is toevallig zondag 3 geworden, ik wist niet dat de verjaardagen zo dichtbij elkaar lagen! Grappig :)

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat een mooie dames zeg! (en ook zo leuk gekleed!)

Deel Deze Pagina