Wat zo mooi had moeten zijn is voor ons zo verdrietig gebleken. Op 2 februari is ons zoontje Mathijs levenloos geboren na een zwangerschap van 37wk 5dg. De dag ervoor zijn we bij de vk erachter gekomen dat zijn hartje niet meer klopte. Wat is het leven toch oneerlijk
pfff indd geen woorden voor .. zo compleet / bijna klaar voor de wereld en dan dit.... heel veel sterkte meid ! xxx
hoe kan dit echt verschrikkelijk! het moet super moeilijk voor je zijn.. ik kan me het bijna niet voorstellen
Vreselijk.... Hier ben ik gewoon even stil van. Zover in de zwangerschap en dan dit, ongelofelijk.... Krisjekris en krisjekris-man, heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en aan je vrienden en familie, zodat deze jullie kunnen helpen dit een plaats te geven!
Dit is echt vreselijk nieuws! Ik wil jullie en iedereen om jullie heen echt heel veel sterkte wensen! Maar toch ben je ook moeder geworden en ik hoop dat je trots bent op je zoon! Echt heel veel sterkte!
Tranen in mijn ogen en kippenvel. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Van harte gecondoleerd. Wat verschrikkelijk. Zo'n klein mensje waar je zoveel van houd moeten missen. Ik wens jullie heel veel sterkte samen, en hoop dat jullie het in de toekomst een plekje kunnen geven.
Wat een ontzettend verdrietig berichtje. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte bij dit verlies en het inmense verdriet dat jullie mannetjes achterlaat... Dikke knuffel