Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, maar tegelijkertijd ook gecondoleerd. Wat vreselijk als je dit moet meemaken. Ik wens jullie héél véél sterkte.
de wereld kan soms zo oneerlijk zijn, veel sterkte met dit ongeloofelijk grote verlies. Alle kracht toegewenst.
Gefeliciteerd met jullie zoon Mathijs,en gecondoleerd met dit vreselijke verlies! Ik wil jullie héél veel sterkte wensen met het verwerken van dit onmenselijke verlies! Dikke knuffel Claudia.
Oh wat ontzettend erg. Wat een groot verdriet. En wat een mooie naam, Mathijs. Heel erg veel sterkte.
Oh wat triest!!! :S Dat dit heeft moeten gebeuren Dat had nooit gemogen!) Hoop dat jullie snel de oorzaak weten van het hartje. Heel veel sterkte de komende tijd...
Ik ken je wel niet, maar de tranen sprongen in mijn ogen toen ik je berichtje las. Je ergste nachtmerrie is uitgekomen... Och meid toch, woorden schieten tekort. Heel veel sterkte, ik hoop dat je dit verdriet een plaatsje kunt geven in de toekomst.
heel veel sterkte! Ik weet hoe je je voelt. Ons zoontje is vlak na de bevalling overleden. Blijf vooral goed in gesprek met je partner. Al het moois voor jullie toekomst. liefs
we weten hoe jullie je ongeveer moeten voelen. jullie *Mathijs is 8 dagen voor onze *Jurre geboren. Sterkte! Het valt niet mee om het gewone leven weer op te pakken. Er is echt iets verander.
Vreselijk en heb er geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.