Heel veel sterkte met je gezinnetje. Zal aan jullie denken in deze rot tijd. Hebben ze bij jullie op de begraafplaats geen immatureveld? Is ook iets wat hier in de regio nog in opkomst is. Het ziekenhuis kan ook voet en hand afdrukjes maken voor je. Eventueel proberen ze nog een gipsafdruk maar bij ons lukte dat niet omdat Roan te teer was. Heb alles uit het ziekenhuis meegenomen, veel foto's gemaakt en dat allemaal in een herinneringsbox gestopt. Neem nadien ook alle tijd om dit te verwerken. Voel je niet "verplicht" om snel weer mee te draaien in de maatschappij. Voor jullie staat de tijd even stil. Doe wat goed voelt. Ik wens jullie heel veel kracht morgen! Dikke knuffel
Heel veel sterke jennifer. Wat een mooi besluit om haar bij opa en oma te laten begraven. Wij hebben in okt ons dochtertje gecremeerd. Had ik maar eerder van deze site geweten (voor de geboorte). Daar heb je echt heel veel aan. Sterkte vandaag en als ik je 1 tip mag geven..... Laat je niet opjagen na de geboorte. Hoop dat je in alle rust dan afscheid kunt nemen van jullie meisje.
Wij hebben onze dochter gewoon begraven, op het Islamitische gedeelte van de begraafplaats waar ook een aantal andere graven van kindjes waren. Moest wel extra voor worden betaald onder de 24 weken (eigenlijk belachelijk toch? Maar dat waren nou eenmaal de regels). Ze heeft inderdaad thuis even opgebaard gelegen voordat ze werd begraven. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd TS.