4 zwangerschappen en 1 levend kindje...

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Mamavanle, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Afgelopen woensdag een curettage gehad bij 9,5 week zwangerschap omdat wederom het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen. Helaas is dit niet de eerste zwangerschap die verkeerd afloopt....mei 2021 een mk bij 5 weken maart 2013 bevallen van een dochter met een slechte start (gelukkig heeft ze de zwangerschap overleeft) november 2014 bevallen na 20 weken van ons zoontje hij is gestorven aan een grote hersenbloeding en nu dit weer. Ik word er moedeloos van....4 zwangerschappen en maar 1 levend kindje. Zijn er meer moeders/ meiden die zoveel pech hebben? In mijn omgeving iedereen happy zwanger

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Watberg zeg.. Heel veel sterkte!

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Wat een verdriet.. ik heb ervaring met een miskraam, maar niet met waar jij allemaal doorheen hebt gemoeten.. Vreselijk.

Heel veel sterkte.

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mamavanle,

heftig:(

maar je bent niet de enige. Lees mijn onderschrift maar. Vier zwangerschappen een geenkindje . En heel veel verdriet :(

Er zijn veel meer vrouwen zoals jij en ik. Maar we zijn in de minderheid. Gelukkig.

Sterkte

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Meid wat verschrikkelijk!
    Hier ook voor de 4de keer zwanger en pas 1 kindje ( ook geboren met slechte start Door zwangerschapsvergiftiging maar gaat nu wel goed )
    Hierdoor geen onbezorgde 'roze wolk' zwangerschap en gewoon altijd op je hoede. alsof je aan het wachten bent dat het misgaat.
    Ik heb een miskraam gehad met 6 weken en een tweeling verloren met 10 weken.
    Ik heb geen kindje verloren met 20 weken of 38 weken, Jeetje meiden. ....wat lijkt me dat verschrikkelijk! Ik kan me daar geen voorstelling bij maken, wat een intens verdriet!

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Helaas hier ook veel misgegaan. 1e zwangerschap buitenbaarmoederlijk, 2e gezonde dochter, 3e dochter overleden na 32 weken zwangerschap. Daarna gelukkig weer een dochter gekregen...
    Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je snel weer een gezonde zwangerschap mag doormaken! Dikke knuffel!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte! :(

8. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Doet me goed dat jullie even reageren op mijn berichtje! Ik weet dat ik helaas niet de enige ben maar dat we gelukkig bij de minderheid horen!

@ conjeta jeetje wat een weg voor een kindje :( hoop dat jullie toch nog een gezond wondertje op de wereld gaan zetten

@ kacheltje ook voor jullie geen makkelijke weg en veel verlies

@ luvv jeetje wat heftig!

Helaas zal ik nooit een gezonde zwangerschap hebben. Al onze kinderen krijgen de ziekte FNAIT in de zwangerschap waardoor ze zonder behandeling allerlei bloedingen krijgen. Het is daarom ook een wonder dat mijn dochter niet ook overleden is aan een hersenbloeding( toen wisten we nog niet van de FNAIT) Ze heeft waarschijnlijk wel bloedingen gehad...
    Met behandeling verkleinen we die kans maar garanties hebben we niet...het is zo een moedeloos om met dit gegeven zwanger te worden en nu weer een missed abortion waarvan we nog niet weten of FNAIT de boosdoener is...

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ook hier veel pech.
    Eerst werden we maar niet zwanger.
    Uiteindelijk in de mmm gekomen en na de 6e iui in 2000 zwanger van onze eerste.
    Helaas is hij overleden een kwartier voordat ik de keizersnede zou krijgen. Ik was 36 wkn zwanger.
    Hierna 9x iui gehad zonder resultaat. Daarna ivf in 2003 en poging 1 raak.
    Helaas is zij overleden met 27 weken zwangerschap vanwege placenta insufficiency.

Daarna via ivf 2004 zwanger en tijdens controle op 37+5 wkn viel de hartslag weg.
    Met een keizersnede is er toch een klein maar gezond kindje geboren.
    Daarna weer ivf 2009 en kindje nr. 4 is gezond geboren.

Hierna weer een cryo tp gehad (2013), dit werd een miskraam met 6 weken.
    Vervolgens eind 2014 een ivf gehad zonder resultaat.
    In jan/feb/mrt 2015 3x een cryo tp gehad maar ook zonder resultaat.

Wou altijd graag een groot gezin, maar helaas is dat er niet van gekomen.

10. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ rogijuli wat een verdriet en verlies in jullie leven! Ben er even stil van.......

Wij willen nog 1x proberen om een levend kindje op de wereld te zetten (los van miskramen) als er wederom een kindje overlijd aan FNAIT stoppen wij ermee. De ziekte word elke zwangerschap erger en het verlies van mijn zoontje heeft me zo diep geraakt en zo veel verdriet gedaan dat ik dat niet nog meerdere keren aan zou kunnen. Ik kan het ook mijn dochtertje niet aandoen...zij heeft zoveel last gehad van het overlijden dat we dat haar niet nog eens aan willen doen.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Heel veel sterkte...gelukkig maar 1 keer een mk gehad was erg genoeg. Nooit een ouder kindje verloren. En ik lees ook nog dat het bij jullie door een ziekte komt.:( hopelijk mogen jullie nog een gezond kindje krijgen. Xx

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    mamavan le en rogijuli. wat heftig :(

enorm veel sterkte en wat knap dat jullie ook doorgaan!

bij mij is er niks gevonden en Noa* was ook gezond (wiegedood in de buik) dus er is geen contra-indicatie.

wel gek dat sommigen vanons zoveel "pech" hebben. de artsen weten vaak het antwoord niet, maar ik geloof niet in "pech".

ik geloof wel in wonderen.. dus we zetten door. hoe zwaar ook.
    knuffs!

13. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat heftig veel sterkte!

Hier helaas ook al het nodige mee gemaakt. Eerste 2 zwangerschappen zijn geëindigd in een miskraam. De eerste met 8 weken en daarna net 6 weken. Toen snel weer zwanger en tijdens de weeën is zijn hartje gestopt met kloppen. Na 3 maanden weer zwanger en een gezonde zoon gekregen.

14. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wil je even een dikke knuffel geven en sterkte wensen :(
    Knuff

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wij hebben ook best wat pech gehad. In totaal 6 zwangerschappen, maar wel 3 levende kinderen.

2 miskramen gehad en 1 kindje verloren, werd geboren na 23 weken zwangerschap. De laatste zwangerschap is hier ook maar net goed afgelopen. Zoontje werd geboren met 34 weken omdat de placenta los liet, gelukkig waren we er op tijd bij.

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina