Op 24 september, met 39 wk en 6 dagen, ben ik bevallen van Mette (2965 gram, 16:55 uur, hoofdligging) en Bjarne (2765 gram, 17:24 uur, volkomen stuit)! Aangezien ze zelf totaal geen aanstalten maakten om naar buiten te komen ben ik ingeleid. Het was een hele goede bevalling met een super resultaat! Het zijn zulke schatjes. En al is het een tweeling, ze lijken totaal niet op elkaar! Zo bijzonder, twee unieke kindjes.
Gefeliciteerd!! ZO zeg...helemaal voldragen, super gewicht en ook nog via de natuurlijke weg geboren?? Wat een bikkel!! Genietse
Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg, dat ze allebei zo anders zijn! En dat hoor je ook niet zo vaak, dat iemand met een tweeling ingeleid moet worden. Vraag me af hoe je buik er op het einde uitzag, hahaha!
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter super zeg dat je de zwangerschap helemaal uitgedragen hebt! echt toppie geniet van je gezinnetje
Gefeliciteerd! IK had je eenb etje gevolgd bij jullie tweelingentopic omdat ik zo nieuwsgierig was naar de namen! Je hield het in ieder geval goed spannend! Prachtige namen trouwens! (mijn nichtje heet ook mette)
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! En voor de complimenten over de namen, we zijn er zelf ook erg blij mee. Hebben bijna het hele Noorse koningshuis vernoemd nu.
Gefeliciteerd met je twee wonders. Geniet ervan en vergeet niet heeeeel veel foto's te nemen, want met een tweeling gaat de tijd dubbel zo snel als met eentje! Liefs van ook een tweelingmoeder
hey meid gefeliciteerd met jullie wonders en geniet van ze alle 3.. en meisje en jongen i 1 keer geweldig geniet van elke seconde liefs,