Wij vinden het zo moeilijk om een leuke meisjesnaam te vinden.. De jongensnaam komen we wel uit, maar meisjesnaam is drama.. We hebben nu Anna en Evi.. Onze andere kinderen heten T.i.m, L.i.e.k.e en G.i.j.s.. Wat vinden jullie het leukst passen? Andere ideeën zijn ook nog van harte welkom
Dan zou ik gaan voor Anna, Evi vind ik een beetje kinderlijk. Anders misschien: Femke Sanne Emma Carlijn Nikki Vieve Bente Minthe
Anna lijkt me beter dan Evi. Wat vind je van: Donna Doris Dorith Edith Loes Maren Iris Sanne Sien Simone Susan Vivian
Zou weer voor een naam gaan met 2e letter een i. Milou! Bibi Cindy Diede Fiebe Fiene Fien Jinte Jilke Jiske Kiki Lisa Lisan Linde Mieke Mirthe Nina Ninouk Ninthe Pien Sien Silke Silvie Tirza Wies Zita
Anna vind ik er heel mooi bij passen! Anders: Julia/Julie Femke Sophie Eline Sarah Fenna Ella Maud Suze
Anna vind ik er niet echt bij passen omdat dat zo'n internationale naam is dat je ook zou kunnen denken dat het om een hongaars of pools of amerikaans kindje gaat als je die naam hoort, terwijl T., L. en G. overduidelijk oerhollandse namen zijn. Daarnaast vind ik Anna nogal ouderwets/ouwewijverig en helemaal niet passen bij een baby/kind Evi is leuk hoor! Ook leuk dat de letter i dan in alle 4 de namen zit Ik zeg: doen!
Ik vind Evi een prachtige naam. Geen overbodige letters, daar houd ik van. Anne ook een prima naam, maar wel erg standaard oid. Een naam met als tweede letter een i vind ik ook mooi!
Super bedankt voor jullie reacties! Ik zocht inderdaad naar een naam met als tweede letter een 'i', maar nog niets geschikts gevonden.. Er moet eigenlijk ook geen 'r' in de naam zitten want die krijgt mijn man nooit zo lekker uit zijn strot.. Eigenlijk zijn we er nu nog niet uit, maar we hebben nog ongeveer 18 weken gelukkig.. Suggesties blijven welkom hoor..
Anna vind ik een mooie naam die goed bij de andere namen past. Evi vind ik geen volwaardige naam en daarnaast ook zo’n typische trendnaam. Eva vind ik dan veel mooier.