Wij zijn nog niet zwanger maar wel aan het fantaseren over namen... voor een meisje : Liv Loïs Jackie Charlene Voor een jongen: Jax ( vind mijn man geweldig) Aiden Jack(mijn favoriet haha) We zouden het wel leuk vinden als het bij de naam van onze dochter : J.aylin past.. en we houden dus van engelse/Amerikaanse namen en het liefst een beetje apart.. Andere suggesties zijn welkom ! ..
En hoe zou jij dat dan uitspreken ? Charleen of echt charle-ne ikzelf als Charleen (de engelse uitspraak dus ) Past het ook bij onze dochter? Het is wel weer een lange naam
Het is wel J.aylin met 1 N haha. Veel mensen denken dat het met twee is ja Jack he hihi ik moet mijn man maar over halen. al vind ik Jax ook wel apart en leuk
Ik ben ook wel.bang dat Jax verkeerd word uitgesproken... maar ik vind Jax wel net weer even wat orgineler dan Jack... Bedankt trouwens dat jullie zo mee lezen en mee denken.
Wat een leuke namen Voor een meisje zou ik kiezen voor Loïs of Jackie en voor een jongen vind ik Aiden Super!
Ik vind de volgende naam er erg mooi bij passen bij de naam van je andere kindje Jesiah kan ook geschreven worden als jesajah ( de zoon van zangeres anouk heet zo maar ik vind het peroonlijk ook een mooie meisjes naam kna dus voorbeide) Spreekt het uit als djezaja Helaas is mijn an meer van de oer hollandse namen hahah
Aan het einde van dit liedje hoor je de uitspraak heel goed Seriously, this is how I write songs during the day - YouTube En ow wat een schatje is het haha