Omdat het andere topic zo groot en druk is, open ik een tweede topic. Ik kan het grote topic echt niet bijhouden, maar het lijkt mij wel leuk om te schrijven in een iets kleiner groepje. Wie wil er ook mee schrijven? Iets van maximaal 10 vrouwen? Lijkt mij gezellig!
Ik hou het andere topic ook maar moeilijk bij. Dus mag ik mee kletsen? Volgens mijn eigen berekening is mijn uitgerekende datum 10 september.
Gezellig! Zal ik straks een lijstje maken? Heb ik jullie leeftijden, hoeveelste kindje en uitgerekende data nodig! En natuurlijk afspraken die al staan! Hoe voelen jullie je tot nu toe? Al last van kwaaltjes?
Ik ben 33 jaar, zwanger van derde kindje, 15 sept uitgerekend. Heb de verloskundige nog niet gebeld voor een echo. Bij mij voel ik de misselijkheid steeds erger worden. Bij de eerste 2 zwangerschappen tot een week of 20 extreem misselijk geweest. Dat was dan ook mijn enige kwaal in de zwangerschap.
♥ Uitgerekend in september 2019 ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥ Lauren5 - 29 jaar - vijfde kindje - uitgerekend op: 10 september 2019. Elsa86 - 32 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 10 september 2019. Slilo - 33 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 15 september 2019. ♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Uitgerekend in september 2019 ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥ Zwanger Lauren5 - 29 jaar - vijfde kindje - uitgerekend op: 10 september 2019. Elsa86 - 32 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 10 september 2019. Buko - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 13 september 2019. Slilo - 33 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 15 september 2019. ♥♥♥♥♥♥♥♥ Afspraken 25 Jan - Lauren5 - Intake gyn & eerste echo. ♥♥♥♥♥♥♥♥
@Slilo Vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid. Krijg je daar medicijnen tegen? Ik heb emesafene geslikt en dat hielp toen wel aardig. @Buko Gezellig! Heb je op het lijstje erbij gezet. Hoe voel jij je?
Meiden, Er is ook een fb groep. Mochten jullie daar interesse in hebben. Forum bij houden is niet te doen
Ik denk overigens zelf op de 12e uitgerekend te zijn. Maar zwangerschap us ongepland dus weet het niet zeker
@Lauren5 ik heb 21 januari mijn eerste echo bij de vk. Hier nog maar weinig kwaaltjes. Alleen vreselijk moe.
Oke Ik zak hier wel meelezen maar denk dat ik weinig plaats. Ik vind forums maar lastig bij te houden
Ja niks hielp iedereen verklaart mij ook voor gek dat ik een derde kindje wil, maar ik heb het er voor over. Heb jij nu ook al last van je misselijkheid of nog niet?