Oooh dat is ook mega irritant zeg! Niet weten wat je zoontje nu wilt.. hoop dat je zo nog kunt slapen
Argh @mamaNath87 die jeuk! Heb er ook veel last van gehad in m'n beide zwangerschappen. De beste oplossing is toch bevallen. En jij bent aan de beurt hè Nog meer dames te pas en te onpas last van pijnlijke toeschietreflex? @Babbelboxje oh zo pijnlijk he die stuwing. Ik heb een strakke sportbeha aangedaan en toen had ik geen monobrow maar een monobreast, zo dicht tegen elkaar zaten ze gepropt. Gelukkig ben ik er nu vanaf. Heeft wel een dag of 3 geduurd.
Hahaha monobreast. Ja en t erge is dat mannen ze fantastisch vinden. Nou ja zo groot krijg je ze ook nooit meer natuurlijk. Maar hoop dat ze gauw weer inzakken hoor! Steeds zakjes appelstroop erop maar die zijn in 10 minuten alweer warm. Even man witte kool laten halen straks dan maar. Pijn lijkt nu iets minder. Uiteindelijk van 2 tot 5 wakker gelegen. Lang leve middagdutjes.
Omg.. mijn man heeft de nacht gedaan. Hij heeft hem een fles van 100 gegeven!! En hij heeft het nog op ook!
@caroline1 ja die pijnlijke toeschietreflex regelmatig is erg vervelend, met name als ze wat meer tijd tussen de voeding laat heb ik ze steeds meer. @Lisaaa Poe wat een hoeveelheid, daar heeft Max vast wel even goed op geslapen? Nog meer mensen waar de kleintjes veel tijd tussen de voeding laten? Als ik de kleine meid overdag haar gang laat gaan, laat ze er 5 uur tussen, dat vind ik echt veel te lang. Dus maak ik haar na 4 uur wel wakker, maar dan ligt ze echt nog in coma. Met de krampjes uren drinkt ze wel iets vaker. In de nacht meldt ze zich overigens wel keurig iedere 3 a 3,5 uur. Zou het kwaad kunnen voor de melkproductie als ze er zo lang tussen laat? Vanochtend stond ik echt op knappen na 4,5 uur ertussen en toen was ze nog niet wakker te krijgen. In de nacht al slecht gedronken, dus had al geen lekker lege borsten voordat ze aan die 4,5 uur ertussen begon.
@Gruffalo123 ja hier ook vaker een langere tijd tussen de voedingen. Nu zat er 4 uur tussen, maar 5 uur heeft ze ook een paar keer gedaan. Overdag kolf ik meestal nog na als ze niet helemaal leeg gedronken zijn. Volgens mijn kraamverzorgende kon dat gewoon. Mijn meisje heeft net als ik laat van haar buik. Ik heb behoorlijk steken vooral als ik naar de wc ga doet mijn hele onderbuik mee. Ik had gehoopt dat het na ontlasting over zou zijn, maar helaas heb ik eigenlijk steeds meer en bijna constant buikpijn. Misschien toch door die wandeling verergerd? En mijn moppie heeft gisteren niet gepoept en duidelijk last. Zo sneu! @caroline1 vandaag naar huis!!! Hoera!!! @Babbelboxje en hoe is de nacht verlopen? @Lisaaa dat is veel! Hoe gaat het nu bij jullie? @mamaNath87 heel veel sterkte met die jeuk! Hopelijk ben je er snel van af en heb je er iets moois voor in de plaats!! Hoeveel kwaaltjes moet je nog afstrepen?
Ik kolf om de 6 uur en doe dan gelijk 2 voedingen in één, dus beide kanten 55 milliliter. Voor zover ik kan merken maakt dat niet uit. Mijn zoontje dronk ook een super lange periode alleen nog s ochtends en s avonds, dus dan zit er nog veel meer tijd tussen. Ze zou het eigenlijk om moeten draaien hè. Het lange stuk slaap in de nacht. *Au daar gaat de melk weer* *tijdens het ontbijten*
Ik heb ook nog veel pijn van onderen en kan niet zo lang staan nog. Of we naar huis mogen is nog niet definitief, ze is maar 10 gram aangekomen dus ik hoop heel erg dat ze het goed genoeg vinden.
Oej.. foutje! Is niet goed voor t maagje hoor.. ma wel lief dat hij de nacht heeft gedaan, heb jij beetje bij kunnen tanken?
Ja, heerlijk geslapen.. maar nu zit ik met een huilbaby die overgeeft met golven Help! Wat moet ik doen?
@Lisaaa ooo die mannen gelukkog is Max nu weer rustig. @Julias doordat ik zo lang wakker was heb ik M.ika goed in de gaten kunnen houden op de camera. Hij was daar net zo onrustig als thuis, dus heb goede hoop dat ze het goed hebben kunnen zien. Wij gaan er zo heen.
Sorry kan echt niet mee praten over de voedingen nog maar kan bij mijn zoontje herinneren dat hij ook weleens 4-5 uur ertussen liet.. Nou tot nu toe alleen de jeuk nog was niet van plan weer nieuwe kwalen aan te nemen
Aah ene kant sneu natuurlijk om te zien dat hij daar onrustig is maar nu zien ze wel dat er echt wel wat aan de hand is.. succes hoor!!