Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Gezellig zo de nachtelijke voedingen :p

Ik heb weer plafond dienst :eek:
    Zoveel last van mijn rug vanaf vrijdag en het gister en nu nog steeds constant erin schiet.. :( wordt echt tijd voor een baby!
    Maak me echt zorgen als nu de bevalling zou beginnen wat het qua pijn doet.. af en toe een verdwaalde kramp in mijn rug en buik en dat is het:confused:

2. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wij hadden de wekker gezet in een 'niet bestaand' uur door de zomertijd. Ging hij dus niet af en heeft ze een uur te laat haar voeding gehad.
    Maandag even een kolf huren. Ik heb er wel één, maar omdat ik echt alles moet kolven wil ik even zo'n hele snelle/goede. Krijg er met mijn eigen kolf met meer moeite toch minder uit.
    Onze 2e Stokke steps stoel is binnen! Vandaag even ophalen bij de Prénatal.

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ze heeft gepoept! Hoera! Helaas ook hier nog steeds last van krampjes. Ze wordt er ook gewoon van wakker. Haha ik had wel rekening gehouden met de verzette tijd en mijn reactie was juist heh, nu al :p

@mamaNath87 ik hoop voor je dat het mee zal vallen... Zulke angst is ook niet prettig...

Jabinca, Wanda68, Oumi86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Lastig al die krampjes!
    @mamaNath87 het moet toch een keer doorzetten he?

Heerlijk geslapen hier. Denk dat ik nu t meeste vocht kwijt ben want het vele plassen snachts is ook voorbij. Ben er 1x uit geweesr vannacht. Mijn man is nu met O.wen naar beneden en ik ga nog verder proberen te slapen. Straks weer samen naar M.ika toe, en hopelijk mag hij dan mee naar huis.

Julias en Oumi86 vinden dit leuk.
  5. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    De afgelopen nachten zette uk ook me wekker voor een voeding, maar gisterenavond was ik zo moe dat ik in slaap was gevallen. Werd om 4 uur wakker van zijn gekreun. Dat is namelijk het enige voeding signaal die hij geeft. En als ik daar niet op reageer slaapt hij weer verder zonder voeding.. En dacht opeens oeps 4 uur er tussen. Maar nee zomer tijd hihi.

@caroline1 welk merk kolf wil je gaan huren?

@mamaNath87 ik hoop dat de baby zich toch opeens snel meld!

6. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    @caroline1 aaah dat is zuur dat de wekker niet afging! Nice dat de stoel binnen is :)

@Julias wat fijn dat ze eindelijk heeft kunnen poepen zeg!

@Babbelboxje zou fijn wezen dat je alle vocht kwijt bent, lief dat je man naar beneden is en jij nog even kunt verder slapen :) ik ga duimen dat M.ika weer mee naar huis mag!

@Oumi86 dat is een makkelijk signaal , stomme zomertijd ook altijd

Nou ik hoop echt dat ik snel mag bevallen maar verwacht het niet.. heb niet het idee dat deze baby uit zichzelf komt en misschien wel een inleiding nodig gaat hebben.. ik moet vrijdag weer naar de vk en kijken of er een strip mogelijkheid is zo niet plant ze maar een inleiding in jammer voor hun! Maar ben er wel een beetje klaarmee.. ach pas 3 dagen overtijd :p

Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  7. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @mamaNath87 pas 3 dagen over tijd wil niet zeggen dat je er niet helemaal klaar mee kunt zijn! Vooral aangeven bij de vk hoe jij je voelt en er over denkt! Laten we hopen dat je je vk al eerder ziet en die afspraak niet meer nodig is ;)

@Julias wat fijn dat ze gepoept heeft!!

Wat vervelend voor de baby's de krampen :(

Hier rustige nacht gehad, word inmiddels wel een beetje moe van de appjes een telefoontjes of alles nog rustig is. Weinig mensen die het begrijpen dat ik nu niet met 39w de ks in heb laten plannen en dus niet snappen dat ik nu mn uitgeteld datum aantik

8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Ikke22812 herkenbaar die app terreur of de baby er al is. Hier werd toen ook een paar keer per dag gebeld, ik nam de telefoon niet meer op, kon dan alleen maar janken als ze vroegen of de baby er al was.

Wanda68 vindt dit leuk.
  9. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik had er wel rekening mee gehouden (de wekker zei ook, ik ga over 3,5 uur af en dus dacht ik dat wordt 2,5 uur) maar toch ging het niet helemaal goed!

10. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @Oumi86 dezelfde als in het ziekenhuis, van medela. Die zijn zo fijn!

@Ikke22812 jij ook voor je eerste vaginale bevalling na een keizersnede! Ik had precies dezelfde keuze kunnen maken als jij en dan inderdaad minder geduld hoeven hebben. Maar ja, 6 weken niet auto rijden met 2 kids maakt je wel beperkt. Plus dat ik heel graag zelf wilde bevallen en ben ook echt blij dat ik dat gedaan heb! Ondanks dat ik na m'n keizersnede sneller rond liep!

@mamaNath87 knuffel!

11. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Stomme techniek soms... Maar niks aan te doen...

mamaNath87 vindt dit leuk.
  12. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hihi ja elk jaar weer mopperen over die zomer en wintertijd, nou hier weer weinig geslapen maar gelukkig gister al alle tijden verzet dus dan kijk je je niet tureluurs. Oudste werd laatste tijd voor 7uur wakker dus dat kwam nu heel mooi uit want het was nu 5 over 8 en aangezien dat onze opsta tijd is voor de kerk was het prima. Hopelijk pakt hij morgenochtend dus ook dat ritme weer op.
    Hier sinds vrijdagnacht geen gerommel meer en gister echt een k**dag gehad dus straks er lekker uit. Ff naar me ouders, wonen niet om de hoek, uurtje rijden maar dat durf ik nu wel aan tenzij ik zo alsnog ga rommelen haha. Eerst ff relaxen in bad.. dat ga ik die eerste 5/6weken wel missen denk ik.

13. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    M.ika mag nog 1 nachtje blijven.

Het zuurstof gehalte zakt steeds iets maar hij trekt het zelf wel steeds weer recht. Ze zagen wat wij bedoelden in ieder geval. Voor de zekerheid blijft hij nog een nacht ter observatie. Als het niet verergert kunnen we hem morgen rond half 12 ophalen. Lijkt er gewoon op dat hij de longen heeft van een baby van 35 a 36 weken. Verder doet het hartje en alles het perfect.

Hoeft ook geen medicijnen voor het rijpenomdat hij het heel goed zelf herstelt steeds.

14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Yesss de eerste goed plasluier zonder uraten! :D:D:D

Oumi86, Julias, Marlau en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Balen hè dat het niet doorzet! Met gedachte dat je dan alsnog overtijd kunt gaan..
    lekker dat je er eventjes erop gaat zal je vast goed doen :)

16. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Toch nog even een extra dag dus! Moeilijk om je kindje achter te laten maar hij is in goede handen.. zodra hij weer thuis is weer non-stop knuffelen.. gelukkig geen medicatie nodig dus.. dikke knuffel

17. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Jeeeej Toppie gaat de goede kant op dus :thumup:

Wanda68 vindt dit leuk.
  18. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Vreselijk hè! Ik heb overal mijn foto veranderd.. ze horen het wel wanneer de baby er is..
    maar ook de vragen van; hou je mij op de hoogte als het zover is? Eeeeeh wat denk jezelf

Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ooo erg is dat he!? Ik kon ze wel knockout slaan dan

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah nee ik ben totaal niet bezig met het idee dat ik volgende week ook nog zo zou lopen. Dat zou me niet relaxed maken. Ik weet met de jongens ook nog wel dat ik de laatste dagen rond de uitgerekende datum juist heel relaxed was zo van: jij wou niet eerder komen nou beslis het dan maar zelf haha. Die datum is uiteindelijk niet voor niks vastgesteld.

Enne qua reactie van andere mensen, vind t ook wel weer een eer dat mensen zo met je mee wachten. Vanmorgen in de kerk waren mensen verbaasd dat ik er nog liep, loop al een hele tijd moeilijk dus dat zien ze wel natuurlijk. Maja me thuis opsluiten doe ik al de hele week al als manlief werken is.

Deel Deze Pagina