Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Penis van je partner gaat langs het hoofdje en ja komt er dus ook wel tegenaan. Maar je bmm zit zeker als je opgewonden bent hoog en naar achteren, daar komt de penis van je partner dus meestal niet tegenaan/in dus echt tegen de vliezen en hoofdje daarin stoten gebeurt niet :cool:.
    Ik denk alleen niet dat de meeste mannen deze info ook willen hebben :roflmao:.

Wanda68 vindt dit leuk.
  2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hahaha dat denk ik ook niet. Maar ik begrijp uberhaupt niet dat iemand intiem wil zijn nu. Mij niet gezien hoor:|

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Vond t geen blonde vraag hoor.. maar idd intiem zijn nu? Hoe dan? Alles zit in de weg, alles doet zeer, ben totaal niet flexibel en binnen no time buiten adem.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dat valt nog wel mee hier, maar t idee alleen al :rolleyes:

5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Er kan nog heel veel, ook met een buik in de weg. Creatief zijn in standjes :roflmao:. En ja voelt niet altijd even gemakkelijk, maar daar laat ik het niet om :oops:
    :rolleyes:

Wanda68 vindt dit leuk.
  6. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Op je zij liggend en lief en teder dus ;)
    Maar ja je moet er wat creatiever mee zijn. Is goed voor de ontspanning en kan dus de boel wat opwekken. Ik heb 2 dagen voor de bevalling van de oudste nog seks gehad. Ik voelde me toen een stuk minder mobiel dan nu :roflmao::roflmao:

7. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    Ik moet zeggen dat mijn libido wel minder is dan anders maar zeker niet weg, en met een beetje creativiteit kan er idd nog vanalles ;)
    Ook maak je door knuffelen en lichamelijk contact het hormoon oxytocine aan, wat je weer nodig hebt voor weeën of ontsluiting :D

8. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Knuffelen vind ik prima :D
    Dan maar niks opwekken. Je moet eerst zin opwekken :roflmao:. Mij niet gezien hoor

Jabinca, Julias en Ikke22812 vinden dit leuk.
  9. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Haha bij mij heeft gemeenschap zeker de bevalling van de tweede wel opgewekt! Heel kort daarna braken mn vliezen . En er kan nog vanalles zo op t einde.

Wanda68 en Julias vinden dit leuk.
  10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik heb eigenlijk geen idee wat de grens is. Maar ik wil toch nog wel graag die extra check volgende week voor de groei. De rest zag er namelijk prima uit. Dus als inderdaad haar groei afneemt heb ik er vrede mee dat ze gehaald gaat worden, maar als ze het nog gewoon goed doet, zie ik geen reden haar zo vroeg te laten halen. Hoewel een einddatum wel erg fijn is natuurlijk!

Zelf voelen heb ik niet geprobeerd, zou ook niet weten waar ik naar zou kunnen voelen of wat iets zou zijn of zo :roflmao: mijn buik zit verder weinig in de weg voor leuke dingen :p

11. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Oew nee, sinds mijn schattige 21 weken buikje plaats heeft gemaakt voor een serieuze Buik met hoofdletter B hoeft t voor mij niet meer zo.

Mijn man is als de dood om mij of de kleine pijn te doen. En ik voel me alles behalve aantrekkelijk... dodelijke combi voor gestoei tussen de lakens... :cool:

Poe.. tijdens het onderzoek vanmiddag heeft de gynaecoloog schijnbaar wat te hard geduwd onder in mn buik...

Menstruatie achtige krampen in mn rug, flinke harde buiken, en een beetje onrustig gevoel in mn buik. Kleintje spartelt ook bij momenten flink mee...

Hmmm, wishfull thinking?.. o_O

12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wie weet wie weet @washburn !! Maar de kans van reactie op is natuurlijk wel heel groot..

13. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Aaaargh lig ik net te slapen. Zegt ml (nou ja lief...) tegen mij "hee je snurkt". Ik word daar wakker van en je raadt het al, ik kan niet meer slapen :|:|:|
    Wat een empathisch vermogen ook. De enige keer dat ik snurk, is als ik dronken ben (sporadisch tot nooit dus) of als ik hoogzwanger ben. Ik slaap al niet geweldig. Ik kan maar in 1 houding in slaap vallen ivm het maagzuur, dus omdraaien kan ik niet eens!
    Van de miljoen keren dat ik wakker ben geworden van ZIJN gesnurk, moet ie me uitgerekend nu wakker maken :mad::mad:
    Anders kan hij de bank ook vinden zonder iemand wakker te maken. Nee nu dacht ie "Ow mijn hoogzwangere vrouw heeft vast last van haar eigen gesnurk, laat ik haar er even op wijzen". :confused:

Jabinca, washburn en Babbelboxje vinden dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wie weet! Ik hoop het voor je ;)

Ik heb er dus ook last van gehad. Niets meer en niets minder. Ik wist wel dat mijn baarmoeder heel gevoelig is. Ik heb al harde buiken van het van de bank afstappen :roflmao:

15. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Oooh nee! Hoe gemeen!!! Hopelijk val je snel weer in slaap!

Ik heb vandaag uitgevonden hoe ik wel mijn plaatje kan gebruiken voor het geboortekaartje!! Een witte achtergrond en het plaatje op de voorgrond en vervolgens even bellen of ze dit op alle bladzijden kunnen zetten voor me. En tadaaaa! Nu heerlijk nog even liggen pielen in bed.

Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  16. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Ik ben jaaaaarig!!! 29!

Mijn lieve man heeft mijn lievelings taart gebakken, mij om 12 uur wakker gemaakt. Gefeliciteerd en uiteraard een stukje taart gegeten.

Helaas zit ik nu dus alleen beneden, heb net overgegeven en het maagzuur blijft maar komen.. Boee... Ik moet dit hoog zwanger zijn nog wat beter onder de knie krijgen...

Hier trouwens ook geen gezelligheid in bed meer. Ik moet er niet aan denken.

Bijgevoegde bestanden:

Ikke22812, Wanda68, washburn en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Gefeliciteerd! Ziet eruit of jouw man goed kan bakken zeg! Maarre chocolade en hoogzwanger zijn is idd vaak het recept voor maagzuur helaas. Lullig grapje van moeder natuur :oops:

Wanda68 vindt dit leuk.
  18. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Gefeliciteerd! Hopelijk kon je nog weer een beetje slapen later in de nacht.
    En @Wanda68 ook!
    Ik lag vannacht ff wakker van de jeuk. Flink zitten krabben. Zal wat dat betreft blij zijn als de zwangerschap over is want dan gaat ook de jeuk voorbij!

19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Gefeliciteerd dame!!! Wat een mooie taart heeft je man gemaakt! Jammer dat je moest overgeven niet meer kon slapen. Hopelijk de rest van de nacht wel redelijk doorgekomen en heb je een fijne dag. Hoe is het met jullie huis? Is het een beetje te overzien?

@Snies hoe is het bij jou?

@caroline1 wat naar dat je zo'n last hebt van jeuk! Heb je dat al laten checken?

20. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik had het de vorige zwangerschap ook en ben toen wel gecheckt op cholestase, maar ik heb nu niet het gevoel dat ik dat moet laten controleren. Heb er al weken last van en helaas hoort het er bij mij bij. Teveel gedoucht de laatste dagen.

Deel Deze Pagina