Oohw hier af en toe nog wel gezellig hoor tussen de lakens maar echt niet meer Zovaak als anders beetje creatief in standjes en ja daarna af en toe uitgeput Maarja hoort erbij Oooh wat irritant dat hij je dan wakker maakt zeg!! Zou zeggen lekker laten slapen hij moet weten inmiddels dat je slecht slaapt.. nog wel een beetje kunnen slapen? Gefeliciteeeeerd @Lisaaa lief van je man dat hij een taart voor je bakte... ja maagzuur is geen pretje.. Hier een goede nacht gehad mijn zoontje was om 03:15 wakker geworden en ik kon gelukkig snel daarna zelf in slaap vallen en hij was 07:25uur wakker.. liggen nog lekker in bed tv te kijken
@Lisaaa gefeliciteerd met je verjaardag! Hier net als velen zo te lezen ook een slechte nacht gehad. Zoon was weer aan het spoken, 3 keer wakker. Vandaag 39 weken alweer. Nog geen tekenen dat die kleine eraan komt . Vannacht tweede nacht van de volle maan, hopelijk helpt dat .
Kijk nou hoe ver je al bent @Gruffalo123 !!! Dat is toch boven verwachting! Vandaag ging het gebeuren toch! volle maan doet het hopelijk voor jou! Hier gelukkig wel een goede nacht. Ben wel flink verkouden weer dus hoop dat het nu even doorzet en niet weer wegebt. Zou toch fijn zijn als het volgende week over is!
De kleintjes van ons zullen wel denken waarom gaan we eruit bij -4 als we in een warm bad van 37 graden zitten Nog maar een weekje tot de uitgerekende datum voor jou
@Lisaaa: tweeeeee violen en een trommel en een fluit!!! Proficiat!!! Hmm, hopelijk gaat je maag het alsnog snappen deze zwangerschap... Vannacht maar weer 4 uurtjes geslapen.. ik snap er niets van... er is niks om wakker van te worden... en toch lig ik dan naar het plafond te staren... Kleintje is weer erg rustig.. maak me dan meteen zorgen terwijl ik gisteren nog gechecked ben door gynaecoloog en echo heb gehad. Groetjes allemaal weer!
@Lisaaa gefeliciteerd meid. @Wanda68 ik was dan echt uitgevallen tegen hem. Hier een man die idd ook regelmatig snurkt, ik mag hem wakker maken. Maar andersom hoor ik ook wel dat ik gesnurkt hebt (idd alleen in de zwangerschappen, als ik kats verkouden ben of flink aangeschoten haha) echter kan meneer er wel om slapen dus zal me nooit wakker maken. Hier veel wakker geweest vannacht, echt last van me heup. Echter viel me vandaag ook op dat ik echt in een gat lig.. vandaag dus ff alle matrassen omdraaien en hopen op betere nachten. Echter voel ik me verder wel fit, lekker relaxed wakker geworden met mijn mannen.
@Lisaaa Gefeliciteerd!! Wat lief van je man en wat balen van je maagzuur! Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen? Ik voel me enorm brak zeg vaak wakker geweest vannacht. Ik ben gisterenavond echt wel uitgevallen tegen ml hoor, ik was zoooo chagrijnig Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik slecht slaap, heel vaak wakker ben. Niet lekker kan liggen ivm pijn en maagzuur. En dat ik mijn rust keihard nodig heb, omdat IK degene ben die straks moet gaan bevallen en niet hij
@Lisaaa gefeliciteerd!! Taart ziet er heeeeeel lekker uit, maar als ik er alleen al naar kijk krijg ik idd ook spontaan maagzuur en honger Balen voor jullie allemaal die slechte nachten, hopelijk kunnen jullie vandaag rustig aan doen of zelfs nog even een tukkie doen. @caroline1 hoe is het met Quinn? Al wat opgeknapt weer?
Ja Quinn is goed opgeknapt dus ik denk dat hij dan aanstaande maandag wel de buisjes kan krijgen. Hij zit nu nog een paar dagen aan de antibiotica dus geeft ook een beetje vertrouwen dat hij niet gelijk iets nieuws oploopt. Nou m'n man is weer aan het werk, Quinn naar de gastouder, dus nu kan ik het huishouden (dat dagen! heeft stil gelegen...) weer een beetje oppakken. Te beginnen met een flinke schrobbeurt in de keuken. Maar nu kwam de hond om aandacht vragen dus even een kleine pauze met dametje lekker op m'n schoot om te kroelen. Voordeel van dat m'n man ziek was, is dat hij ook gezien heeft hoe druk ik in huis ben en met Quinn op de momenten dat hij normaal werkt. En dat hij nu wel inziet dat hij ook iets meer moet doen in huis om het hier allemaal voor elkaar te krijgen samen.
@caroline1 wat fijn dat Quinn is opgeknapt en je man snapt dat hij meer mag bijdragen in huis! Hopelijk gaat de operatie maandag dan ook echt gebeuren! @Wanda68 soms moet je dat gewoon ook even kwijt! Kan ook dit lekker opluchten! @Jabinca fijn dat je toch wel fit bent nu en een fijne start van de dag hebt! @washburn misschien is de kleine ook gewoon moe van de controle en tukt daarom lekker. Af en toe een por maakt de beeb vaak weer wakker waardoor je vast weer gerustgesteld wordt!
Oh wat heb ik een pokkehumeur vandaag. Kan alleen maar janken, vanochtend al door zes mensen gevraagd of de baby er al is, nee, dan had ik het echt wel laten weten. Iedere keer weer die stomme telefoon die gaat. Heb mijn man nu gezegd dat al belt de paus, ik die stomme telefoon niet meer opneem en niemand te woord wil staan vandaag. Laat me maar gewoon even helemaal met rust.
@Gruffalo123 ik snap je volkomen. Vind dat ook echt irritant! Bah wat een nacht. Lag gewoon om het uur wakker. Baby actief en rommelen. Toen opeens was de middelste ziek (koorts) dus bij me in bed genomen. En daar heeft ze overgegeven. Veel wakker van haar gehuil. Daarna half 7 andere dochter wakker ook mee in bed.. uiteindelijk wel tot half 9 kunnen slapen.
Dat heb ik gelukkig nog niet, maar daar zou ik ook het heen-en-weer van krijgen Ik ben al heel duidelijk (lees hard) naar familie enzo, dat we straks eerst aan elkaar willen wennen. En aan de hand hoe dat verloopt nodigen we wel mensen uit als we daar zin in hebben. Kaartjes kun je ook na 2 weken nog versturen Maar ik denk dat het dan niet lang meer zal duren dame. Ik herken dat heel erg van de vorige, dat je met rust gelaten wilt worden. Om in je bubbel te komen @Lisaaa wil je man toevallig ook het recept delen? Hier een chocoholic die nog steeds het water in de mond heeft staan
@Gruffalo123 daar kan ik ook slecht tegen!! Zal ff een lekker recept delen met jullie: http://allrecipes.nl/recept/2946/herfstcheesecake.aspx
Kijk waar ziek zijn dan wel niet goed voor is hè! Maar neem ook eventjes tijd voor jezelf hè maar een huis op orde geeft ook rust
Dikke knuffel meid! Zet je telefoon uit! Gooi desnoods een plaatje op social media dat je het wel laat weten wanneer de baby er is.. of reageer terug met dat ze het wel horen.. ik weet hoe het is als je constant geappt wordt .. en met 13 dagen overtijd lopen wordt je er niet vrolijker van.. toen ik eenmaal iets op social media had gedonderd werd ik met rust gelaten
@Lisaaa Gefeliciteerd met je verjaardag!! Die taart ziet er goed uit @caroline1 fijn dat Quinn goed opgeknapt is! @Gruffalo123 wat waardeloos dat je steeds gebeld wordt of de baby er al is. Alsof mensen het dan niet te horen zouden krijgen.... ik zou er ook gek van worden. Gelukkig heb ik er bij de eerste, ondanks ver overtijd gaan, geen last van gehad. En doordat het toen zo lang duurde zal het hier nog wel even duren voordat er vragen gaan komen. Qua snurken, hier is het juist andersom.. vannacht viel het mee, maar de nachten ervoor zo'n 4 keer per nacht wakker gesnurkt door vriendlief. En daarnaast dus een spokende dochter. Ik word er op een gegeven moment vrij agressief van, in het begin geef ik hem dan een zachte por, maar bij de vierde keer is de por minder vriendelijk