@Oumi86 beterschap met je kindje @Gruffalo123 wat naar, snap het dat je die reis nu niet aandurft, sterkte
Ben net ook echt uitgevallen tegen hem vind echt niet leuk maar hij zat echt tot boven mijn kop! Ben zelf nu ook godse chagrijnig! Heb nu vooral rust nodig.. misschien toch maar eens in bad gaan straks met de hoop dat ik eruit kom meteen poging tot benen scheren
@Oumi86 beterschap met je dochtertje! @Gruffalo123 wat een naar bericht! Dan is de afstand idd een groot probleem om hem "eventjes" op te zoeken! Sterkte ermee! @mamaNath87 zooooo vervelend he dat gevoel dat ze zo ondankbaar zijn! Ik kan dat nu ook echt niet hebben van mijn zoontje ondanks ik goed weet dat hij dat helemaal niet expres doet maar gewoon een fase is die erbij hoort maar toch op dat moment.... grrrr Ik heb ook echt een pest humeur sinds vanmiddag. Manlief net pas thuis nadat ik en Tijn al hadden gegeten, dus heb hem zijn eten gegeven en hij had al direct door hoe het ervoor stond. Ik zei hem dat ik graag ff onder de douche wilde gaan en waar hij normaal altijd wil dat ik wacht tot Tijn op bed ligt zei hij meteen: ja ga maar, doe je ding en trek je even terug, wij redden ons wel. Dus heerlijk een half uur onder de douche gestaan, even flink gehuild, mezelf verwend met een flinke smeerbeurt rituals bodycream en lig nu ff lekker op bed wat te lezen op zwangerschapspagina.. ben weer wat afgekoeld denk ik
@Ikke22812 goed zo! Even lekker tijd voor jezelf. @Oumi86 beterschap voor je dochtertje. Hopelijk blijft het dan bij jou ook nog heel even rustig tot zij weer op de been is! @Gruffalo123 lastig inderdaad! Sterkte in ieder geval.
Schoonvader ligt weer aan de beademing en wordt opgenomen, morgen meer onderzoek en duidelijkheid. We zullen zien hoe het verder verloopt.
Oooh jij had ook zn dag dus! Fijn dat je lekker kon douchen en tijd voor jezelf had.. ik lig even in bad, ga er zo uit als ik eruit kom ik dacht ga nog even benen scheren maar dat gaat niet meer Dus dat wordt staan en daarna weer opwarmen onder de douche denk ik
Er wordt wat afgebadderd hier haha. Lig er zelf ook in. Als k niet zwanger ben eigenlijk amper maar nu is het echt ff quality time voor jezelf he
Waar ik zo relaxt was is nu weer voorbij! Kom beneden vraag 3x dat de muziek uit kan pokke herrie! Doet ie ander muziek aan , ik tegen hem zet maar uit! Wat snap je daar niet aan!!! Ben maar weer naar boven gegaan en lig in bed tv te kijken.. sorry heb wel een erge mopper dagje hè
Oja dat bad is mijn vriend iedere zwangerschap.. deze week er al 4x in gelegen. Niet echt goed voor de waterrekening maja heb er enorm veel baat bij. Laatste paar weken last van me rechterheup en ik dacht dat t door t 'niet zwemmen' kwam, had 2x gemist maar toen bleek ik in een kuil te slapen, dus alle matrassen net ff omgedraaid en geswitch en voel direct verschil. Na deze zwangerschap maar ff kijken of we nieuw matras gaan kopen.. Dusse weltrusten!!
Hier begint het op te schieten. De babykamer is in ieder geval klaar, morgen gaan we over en kunnen we de meubeltjes in elkaar zetten en de kamer inrichten verder. Zal blij zijn wanneer we straks helemaal over zijn, en hopelijk kunnen bijtanken tot aan de bevalling.
Mopperende zwangeren verenigt u! Nee, gelukkig geen last van. En dat met chronisch slaap tekort nu! Vandaag kwam een vriendinnetje spelen van Ayla. Ooh, jongens ik had me toch even een dipje. Ben lekker op de bank gaan liggen met een dekentje over me heen... Mijn dochtr: " kom, mijn mama moet rusten. We gaan wel boven spelen". Zo lief.. ik ben echt effe weggedut.. half uurtje later stonden twee paar oogjes me lief aan te staren...: " en mama, lekker geslapen?" Oeps! Oew ja.. bad is heerlijk, maar ik kom er niet meer uit... Oei @Gruffalo123 ..., dat zijn niet de beste berichten... potverdorie... sterkte en hopelijk herstelt hij snel weer!
@Snies wat fijn dat het goed gaat! Succes met overhuizen en dan heerlijk alle spullen eigen plekje geven en jullie nestje creëeren! @washburn Ayla klinkt als een ontzettend lieve meid! Hoe schattig! @Gruffalo123 hoe is jouw volle maan nacht gegaan na je nare nieuws? Gisteren toen ik mijn pyjama aan trok wat steken in mijn onderbuik. Dus naar gauw het bedzeil op bed gelegd voor de zekerheid! Vervolgens werd de dame best druk en was ze flink aan het trappelen bovenin. Nu vroeg wakker en gaan de waterbreek gedachten als een malle door mijn hoofd. Maar verder alles rustig. @Oumi86 hoe is jouw nacht gegaan?