Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Dat is echt fantastisch! Enig idee hoe het bij je zoon kwam dat hij zo huilde?

Bah ik merk nu dat mijn banden? pijn doen. Kan dat door de beweging komen dat je nu je banden zo voelt? Ik had het na de eerste helemaal niet en liep ik ook al snel weer met de honden...ik heb nu kleine steekjes, dus geen spierpijn gevoel...

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Zoontje bleek een hele heftige koemelkallergie te hebben, die reageerde dus op de koemelk die ik binnen kreeg. We zijn er bij hem met ruim 10 weken pas achter gekomen. Daarnaast dronk hij heel slecht uit de borst en heeft weken lang te weinig gehad.
    Na overstappen op fulltime kolven en een koemelk, soja en ei vrij dieet voor mij ging het wel beter. Bleef een echte huilbaby, maar minder extreem.

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh ja dat schreef je al inderdaad. Wel heel naar hoor! Gelukkig kwamen jullie achter de reden!

4. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    T.yler slaapt sinds gisteren echt heel slecht overdag..
    vandaag heeft hij misschien over de hele dag 4 uur slapen en alleen wanneer hij bij mij of papa ligt.. zodra we hem wegleggen is het binnen 5 minuten huilen.. maar om nou de hele dag met een baby op schoot te hangen :oops:

Hij drinkt ontzettend onrustig en gefrustreerd dat ik nu om de paar uur kolf en flesje geef.. dat heb ik nu 2x gedaan vandaag.. hij kwam om 18:30u zelf en had niet gekolfd maar live gevoed.. zo gefrustreerd en gaat hem niet snel genoeg..

Weet ook even niet meer wat ik kan doen :(

5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Helpt die Orthiflor ook voor betere ontlasting? Want we hebben het vandaag voor de 2e keer gegeven, en meneer kreeg ook nog 1 zakje Florax per dag. En hij had zo wel 5 poepluiers achter elkaar! Toch maar stoppen met de Florax en kijken wat hij doet op alleen de Orthiflor.
    Morgen krijg ik de ByKay draagdoek! Ben benieuwd.

M.ika is inmiddels al wel een stuk tevredener en laat zijn lach vaak zien. Dus wij zijn nu ook meer ontspannen. Heerlijk.

washburn, caroline1 en Julias vinden dit leuk.
  6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ach wat vervelend... Om moedeloos van te worden... Hopelijk was het alleen een dagje en is het vannacht en morgen gewoon weer beter!

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    C.eleste heeft vannacht ook ineens 2x gepoept en overdag ook al 2x! Ik vermoed het dus wel! Deze dame is wel veel aan het kreunen, maar die nare krampjes en het ontzettende huilen? Nog niet gespot gisteravond en vannacht! :thumup:
    @Gruffalo123 ik wil je even heel erg bedanken dat je dit middel hebt gepromoot hier!!!

Gruffalo123, Babbelboxje en mamaNath87 vinden dit leuk.
  8. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Klopt je wilt het beste voor je kindje! Hij drinkt zoveel rustiger met een flesje en spuugt minder.. vanochtend weer live gevoed en meteen gefrustreerd en laat alles lopen..
    Vandaag eens even afwachten wat hij doet qua slapen gister en zaterdag hele dag bij ons..

9. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Wauw wat super dat het spul zo goed blijkt te helpen zeg! Weg die krampjes ;) kom maar door lekkere poepjes :)

Gruffalo123, Julias en Babbelboxje vinden dit leuk.
  10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heb je ook verschillende houdingen geprobeerd? Misschien dat dat nog iets te vergeten baht dat hij op een andere manier bij jou drinken en rustig wordt?

11. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heb je ook verschillende houdingen geprobeerd? Misschien dat dat nog iets te vergeten baht dat hij op een andere manier bij jou drinken en rustig wordt?

Ja weg met die kramjpes!!

mamaNath87 vindt dit leuk.
  12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ja de orthiflor wordt ook voorgeschreven bij kindjes met problemen met de ontlasting.

Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Fijn dat het middeltje voor meer kinderen lijkt te werken!

mamaNath87 en Julias vinden dit leuk.
  14. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Yes heb alles geprobeerd, liggend, zittend, rugbyhouding ect. Niks lijkt te werken qua houding.. nu met kolven tussendoor ben ik zelf rustiger en Tyler ook.
    Hij slaapt gewoon al 2 uur :thumup:
    Als hij morgen niet gegroeid is weet ik het ook niet meet ;)

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @mamaNath87 heb je niet een sterke toeschietreflex dat hij zich daarin verslikt? Of dat het hem niet snel genoeg gaat, dan is borstcompressie een idee.
    Lactatiedeskundige eens laten mee kijken?
    En fulltime kolven is ook een oplossing, heb ik met zoon een jaar gedaan. Vond het toen ook heel fijn dat ik kon zien hoeveel hij dronk.

16. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hier werkt achterover liggend met R.a.e.v.e.n boven op nog wel goed. Zo kan hij de tepel beter pakken als hij gefrustreerd is.

Mijn geheugen is niet best hoor, maar had je al een lactatiekundige laten meekijken? Ik vermoed echt een (verborgen) tongriem bij T. namelijk

Hier wisselt de poep zich af. Groen, schuim, geel en zalvig. Geen idee waar dat nou aan ligt. Hij lijkt er weinig last van te hebben en groeit goed :) Vandaag weer lekker gewandeld. Ongeveer 3km. En R.o.w.a.n. die helemaal zelf mee loopt :D

Marlau vindt dit leuk.
  17. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ik merk nu dat ik zelf fulltime kolf er veel meer rust in mijn lijf heb.. T drinkt echt veel rustiger en slaapt weer tussen de voedingen in.. afgelopen 2 dagen alleen maar wakker en slapen bij ons op de arm..
    Als hij morgen niet aangekomen is weet ik het ook niet meer ;)

Gruffalo123 vindt dit leuk.
  18. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Helaas gaat liggen hier op mijn rug niet door de zenuw wat dan juist getriggerd wordt en ik pijn krijg..
    geen lactatiekundige ingeschakeld nog maar morgen even overleggen met cb komen langs voor een extra weging..

Haha leuk al die kleurtjes in zijn luiers :roflmao:
    Fijn dat hij goed groeit en heerlijk zeg zolang wandelen :)

Wanda68 vindt dit leuk.
  19. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Hier vanochtend na badje met T naar het dorp geweest met zijn 3en... oudste is dagje spelen op kdv. Echt lekker de deur uit zijn!

Vanmiddag hebben we onze zolder opgeruimd en uitgezocht met spullen.. nu alles nog naar de stort brengen ;) nu mijn man nog vakantie heeft willen we zoveel mogelijk klussen wegwerken op de dagen dat mijn oudste naar kdv is..

Babbelboxje vindt dit leuk.
  20. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @mamaNath87 Ik had eerst ook dat de melk wel heel hard ging voor Nine. Veel melk die toe schoot en dan moest ze echt hard werken (ze kon het wel net aan hoor). Nu ik bijna helemaal gestopt ben met kolven merk ik dat mijn productie zich nog een beetje naar beneden heeft aangepast aan haar behoefte. Nu zijn we samen mooi in balans en gaat het voeden ook weer een stuk rustiger. Bij jou is de oplossing op dit moment dus precies andersom! Nou, vooral doen wat fijn voor je kindje is!

Op internet kun je trouwens wel vinden hoeveel borstvoeding je kindje in de fles nodig heeft. In de eerste maand zo'n 150 ml per kg lichaamsgewicht per dag. Of bied je gewoon aan en kijk je wel wat er over blijft?

Weet iemand trouwens wanneer die toeschietreflex minder pijnlijk wordt? Want ik heb mijn zoontje 14 maanden gevoed maar herinner me niet meer dat het pijn deed.

Wanda68 en mamaNath87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina