Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Heerlijk he even eruit @mamaNath87 !?

Net voor het eerst de draagdoek om gehad. M.ika brulde moord en brand :(

mamaNath87 vindt dit leuk.
  2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @caroline1 van vorige keer dat ik een jaar heb gevoed herinner ik me dat het nooit minder werd helaas :p

3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    @caroline1 ik kolf altijd met de hand voor. Dat scheelt bij mij heel veel.

mamaNath87 vindt dit leuk.
  4. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ooh inderdaad net andersom.. het voelt echt goed nu om hem zo te voeden en ook op verzoek.. ik maak meestal een flesje klaar met 60-80cc en als hij daarna nog honger heeft dan maak ik nog een beetje extra voor hem..

5. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ooh ja wat kan je daar van genieten ineens zeg even een rondje in het dorp..
    aaaah hij vind het dus niks aan! Blijven oefenen dus :)

6. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Zooo... wij hebben schijnbaar een echte poep chinees zeg!

Levy poept eigenlijk in iedere luier wel! Haha... maar twee of drie zijn er per dag tot de rand hevuld... ;)

Vandaag gewogen en gemeten op t cb.
    Meneer is 5 cm gegroeid weegt nu maar liefst 4 kg en 40 gram!

Gelukkig lijdt hij dus qua gewicht en groei niet onder de spruw...

Ik ga bij de huisarts andere medicatie voorstellen.. die nystatine rommel doet nog minder dan niks in zn mondje.. en wij maar smeren.. pfff...

Hoe is t moet jullie buikjes dames? Al helemaal weg of?

Ik probeerde vandaag eens een eigen broek aan... oeps! Knoop gaat nog niet dicht... haha...

Ik mag nog 7 kg afvallen om op mm oude gewicht te komen... :)

7. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Buikje valt mee, maar het zit op mn benen / billen. Nog 3,5 kg te gaan.

Nou, Nine poept ook heel veel. Sowieso elke voeding en dan soms zelfs 2 schone luiers. Het is weer mooi oranje (was even wat groen een paar dagen)

Wow, 5 cm! Dat is goed!

@mamaNath87 misschien mag T nog iets meer? Stel dat hij nu 4,8 kg is, dan mag hij 150 ml per kg per dag, dus 720 ml. Bij 8 voedingen is dat 90 per keer en bij 7 voedingen zo'n 100.

8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Misschien is de drinktechniek van Nine wel beter waardoor zij een veel sterkere reflex creeert dan Quinn. Ik herinner me namelijk niet dat het zo'n pijn deed en dat ik het zo sterk voelde toeschieten.

9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Pfff echt geen 3e voor ons zeg! Blij als de baby fase weer voorbij is. Hou zielsveel van M.ika maar 5 uur slaap per nacht is driving me insane! Man heeft nachtdiensten momenteel. Ging ff goed maar gisteren en vandaag wil M.ika maar niet tevreden zijn.

washburn vindt dit leuk.
  10. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Haha... hier van t zelfde... ;)

11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Gewicht is hier nu 3 kilo minder dan voor de zwangerschap. Maar heb nog wel een iets dikkere kont en bovenbenen dan ervoor, dus broeken passen nog niet lekker. Buik is ook nog wat boller, dys ben er nog niet (waar die 3 kilo minder dan zit weet ik ook niet :p).

Ben stiekem wel blij dat manlief rond 12 uur de fles gegeven heeft en ik om half elf kon gaan slapen, ze begon om elf uur onrustig te worden en was wakker tot half 2, ook 3 keer gepoept, dus man is er echt druk mee geweest vannacht en ik heb tot 4 uur kunnen slapen, was ik echt aan toe. Nu ligt manlief nog te slapen. Hij mompelde bij het naar bed gaan nog dat hij nu weer weet waarom we voorlopig nog apart slapen :cool:.

washburn en mamaNath87 vinden dit leuk.
  12. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Hij drinkt nu idd ook gemiddeld 100-120 per keer ;) soms laat hij wat staan..

Lekker nog maar 3,5 kilo te gaan.. hier nog 8kg gaat wel iets minder snel nu :p

13. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ja echt pittig die korte nachten, en overdag wat extra slaap inhalen?

14. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Lekker zeg zn lange ruk kunnen slapen :) waarom slapen jullie apart?

15. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dat gaat hem niet worden. M.ika slaapt alleen lang tegen mij aan overdag, wegleggen dan is ie al snel wakker. Oudste doet ook niet elke dag meer een middagslaapje.

@Gruffalo123 wij slapen ook vaak apart. Dan slapen we veel beter. Anders houden we elkaar wakker met ons gesnurk :roflmao:

16. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ojee apart slapen? Dat lijkt mij pittig hoor en dat allemaal voor je kleintje, mocht t echt gek gaan met t gekreun van R. dan gaat zij de deur uit en niet 1 van ons.

Hier nog 2 kg te gaan, echt heel fijn. Heb vanaf dag2 al mijn eigen broeken weer aan alleen nog een buikje maar keek vanmorgen al in de spiegel en was stiekem toch best trots.. er moet uiteindelijk nog 8kg af om beetje lekkerder in me vel te zitten maar heb geen haast.
    Straks na cb, afgelopen donderdag al hier thuis geweest en nu alweer daarheen maar anders werd t bijna een maand later.
    Ze was vorige week trouwens 240 gram in 8dagen tijd aangekomen.

washburn en Marlau vinden dit leuk.
  17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    #2877 Babbelboxje, 17 apr 2018
    Laatst bewerkt: 17 apr 2018
    Zit ie zo goed? Ben nog geen fan, irritante knoop op mijn rug als ik zit :rolleyes:
    En ik heb nu al last van rug en nek

Bijgevoegde bestanden:

18. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik heb geen idee @Babbelboxje, ik heb een draagzak omdat ik niet wilde knopen :D
    Balen dat M zo onrustig is! Ik heb het gisteren voor mijn vriend opgezocht. Gemiddeld slapen rond 3 maanden baby’s 6 uur per nacht. Nog twee maandjes te gaan. Gemiddeld he ;)

Ik moet nog 4 kilo. En daarna de rest! Maar ik begin wel steeds beter weer in mijn vel te zitten.

Vervelend zeg dat jullie alleen slapen. Mijn vriend snurkt ook wel, maar ik ben zo moe dat ik direct in slaap val zodra ik mijn ogen dichtdoe dus ik heb er geen last van.
    Poeh klinkt wel als een paar heftige uurtjes @Gruffalo123! Ik knijp mijn handjes echt dicht met hoe makkelijk het hier gaat.

Vandaag nacontrole bij de gyn. Mijn oudste is naar de gastouder. Voor de eerste keer weggebracht en we waren maar 5 min te laat! :roflmao: Was wel even stressen, alles liep mooi op schema, maar toen werd R. wakker 15 mijn voor we weg moesten met honger. Snel 1 borst gegeven, dochter ondertussen haar schoenen aan laten trekken. Waar ze uiteraard 10 min over gedaan heeft. Ze heeft klitterbandschoenen en dan trekt ze het klitterbandje eruit. ‘Mama, hij is er weer uit.’ Doe ik hem er weer in. 1 min later. ‘Mama, hij is we weer uit.’ Met zo’n big smile op haar gezicht. Zucht. En ondertussen ook nog proberen borstvoeding te geven. Maar het is gelukt!

Wanda68, Julias, washburn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

Hahaha zie het al voor me, voelt als een marathon he :roflmao:

Zit k te mopperen over de knoop in mn rug, zegt hier iemand doodleuk: dan doe je de knoop toch opzij? Euhh o ja :oops:

Marlau, Wanda68 en washburn vinden dit leuk.
  20. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Hoop dat iemand anders je kan helpen hier geen draagzak of doek:D

Deel Deze Pagina