Wat kost zo’n blik eigenlijk? Wat een lieve mummie zo @Babbelboxje! Wat fijn dat M hierdoor zo snel slaapt. Ja ben ik ook heel blij mee dat ik er geen last vab heb. Sowieso gaat alles hier zo bizar goed. Op die paar kleine strubbelingetjes na. Als ik jullie verhalen dan weer lees. Het kan zo zwaar zijn een kleine baby. Maar hier is het vooral genieten.
Herkenbaar hier heeft Nine een voeding gehad rond 22 u en toen meldde ze zich pas om 5.15. Dan ga ik me zelfs zorgen maken of dat niet al te lang is voor een kindje van 6 weken. Een soort luxeprobleem dus.. @Babbelboxje onze meid slaapt ook ingebakerd en zij heeft daar ook veel baat bij! Goed idee om de koemelkvrije voeding te gaan proberen. Is die dan op basis van geitenmelk of is het nog weer een ander type? @washburn doe vooral waar jij je zelf prettig bij voelt! Voor de één is borstvoeding ook iets makkelijks en voor de ander juist een strijd merk ik zo aan de verhalen. @Gruffalo123 je man is denk ik vrij vandaag? Misschien kun je dan even wat extra slapen, je zult er wel heel erg aan toe zijn!
@caroline1 ja mijn man is gelukkig vrij en Peuterzoon is logeren. Was weer een slechte nacht. Ben nu aan het voeden en ga dan weer slapen. Geitenmelk is geen alternatief bij kma! De eiwitten zijn bijna identiek aan die van koemelk. Dus niet proberen als je kma vermoed. Geitenmelk is wel lichter verteerbaar, dus bij veel krampen en als je al.kv geeft wel te overwegen. Blik pepti kost ongeveer 30 euro voor 800 gram. Effect van pepti kan je met een week of 2 beoordelen, je hebt dus ongeveer 2 blikken nodig.
Wat goed, lekker op de roze wolk dus Geitenmelk was ik ook niet van plan Inbakeren beviel me goed zo de 1e keer. Meneer viel zomaar uit zichzelf in slaap, hoeft hem niet in slaap te wiegen. En dit ging na elke fles zo in de nacht. Haalde hem wel eruit voor de fles.
Net in de auto na een dagje Apenheul. Was leuk, Quinn heeft genoten. Nine lekker de hele dag gedragen in de doek.
Sorry dat ik zo saai ben! Ik lees wel mee hoor! Hier gaat het allemaal wel lekker eigenlijk. R. groeit goed en de dagen vliegen voorbij! Ook allemaal leuke dingen om naar uit te kijken Ik heb zo'n zin om te verhuizen. Ik wil graag wat buiten wonen en als het goed is gaat dat dit jaar of volgend jaar gebeuren! Ook gaan we in juni nog een weekje weg binnen Nederland en ga ik in juli waarschijnlijk een bakfiets kopen!
@Wanda68 leuk een bakfiets! Wij hebben die van ons nu net een week en ik vind het ideaal met twee kleintjes. We hebben er een met elektrische ondersteuning en hij fietst zelfs lichter dan mijn elektrische fiets .
Nouja we zijn allemaal druk Met de kleintjes dus we begrijpen het echt hoor Leuke vooruitzichten dus! Kan je naar toeleven Ik waarschijnlijk binnen nu en een maand een fietskar voor de kleintjes
Welke heb je? Ik twijfel nog tussen een bakfiets of toch een fietskar.. ligt eraan of ik er eentje kan vinden waar de maxi cosi in kan! Ohja en niet van babboe die zijn mega duur
We hebben de urban arrow family. Geniale fiets . Maxi cosi houder die erin zit is naar meerdere richtingen geveerd, dus de schokken worden goed opgevangen. Deze bakfiets is niet echt breder dan het stuur, dus ook ideaal bij smalle fietspaden, maar toch breed genoeg om er 2 kinderen naast elkaar te hebben zitten. (Ben nu wel erg aan het promoten merk ik, oeps ) Fietskar hebben we aan gedacht, maar vonden we niet veilig genoeg en je ziet de kindjes niet. Kindjes moeten straks iedere dag heen en weer naar school er inzitten (5 km enkele reis door de polder).
@Gruffalo123 ik zou ook eerder een bakfiets doen als een fietskar. Veel veiliger. Dit is M zn gezichtje elke keer na een fles. Zo zielig. Ben erg benieuwd of de Pepti helpt
Ik ga zo eens even op zoek Thanks! Ik hoef maar 2 minuten op de fiets Haha! En naar het dorp 8 minuten.. vind opzich wel makkelijk om dan al een wandelwagen te hebben..
@Babbelboxje zo keek mijn zoon met kma ook altijd rondom voedingsmomenten, is dus wel herkenbaar. Hopelijk helpt de pepti.
Ah gos wat sneu! Zo naar om te zien. Hopelijk helpt de voeding! @Gruffalo123 heeft jouw zoon nu nog steeds kma of kan je daarover heengroeien? Ik fiets niet zoveel dus ik wacht gewoon totdat de baby 9 maanden is en dan kunnen we weer lekker met z’n allen op de fiets. Wordt veel wandelen.
O ja heerlijk, fietsen. We zijn in de juiste tijd van het jaar bevallen, maar voor fietsen net niet he
Nee, jammer is dat! Maar ik vind maart echt wel een mooie geboortemaand ja. Vooral met opstaan ‘s nachts. Ik doe altijd mijn badjas aan met verschonen, maar ik bevries in ieder geval niet zoals bij mijn oudste die eind nov is geboren.
Wat sneu @Babbelboxje hopelijk maakt de nieuwe voeding het verschil. Net zo goed als het inbakeren. Hier wil c.eleste ieder 1,5 uur even drinken en heeft ook bijna niet geslapen. Heel vermoeiend... Ik ga uit van een betere dag morgen, maar houd mijn hart vast voor vannacht! Wat gaaf die fietsen! Hier woon ik te ver van de toekomstige school en fatsoenlijk dorp om te fietsen. Veel fiets plezier!!