Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Succes allemaal!!!

Spannend bij sommigen, hoop voor jullie (voor ons allemaal trouwens) dat alles helemaal goed verloopt, en we straks allemaal lekker genieten en kunnem praten over de mooiste baby's ter wereld!

washburn, Wanda68 en mamaNath87 vinden dit leuk.
  2. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Nou heerlijk lekker slapen dus! Fijn dat de bezoekjes erop zitten! Hoop op een goeie nacht voor je

3. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Oef bij jou rommelt het dus ook al lekker :)

4. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Geef jezelf niet teveel hoop meid! Strippen betekent niet ook doorzetten hè! Al ga ik natuurlijk voor je duimen dat het lukt!

5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

6. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja geloof wel dat het wel meer rommelt nu. Maar probeer mezelf er niet op te focussen. Kan nog zo 3 weken duren.

Hoe gaat het met je rug?

7. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @Snies die eerste cm zijn snel gegaan met dat ballonnetje. Succes :thumup::thumup:
    @Gruffalo123 je zou haast denken na al die weken dat je de weeën eigenlijk moest voorkomen dat het strippen morgen wel zou moeten werken toch?! Maaaaaar alles is mogelijk natuurlijk :rolleyes:

Hier vandaag beetje vreemd gevoel de hele dag al.. lage rugpijn, veel harde en soms pijnlijke buiken en ook veel pijn in m'n liezen

Hopelijk voor iedereen een goede nachtrust :)

Wanda68, Julias en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Echt klote gewoon! Zoveel pijn :cry:

9. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Oooh my! We rommelen hier heel wat af hè!! Als het nou eens allemaal doorzet kunnen we mooi onze baby’s vasthouden, knuffelen en genieten :)

Julias en Babbelboxje vinden dit leuk.
  10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    O jeetje dat is naar.. hopelijk wordt het gauw beter! Ik liep vorige week ook 2 dagen krom, gelukkig was dat snel voorbij!

11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @mamaNath87 ja ik ben me er goed van bewust dat de kans groter is dat het strippen niets doet, dan dat het wel wat doet. Ik hoop natuurlijk alleen van wel :p.

@Ikke22812 jij en @mamaNath87 ook flink aan het rommelen zo te lezen.
    Stomme gerommel kan jammer genoeg weken aanhouden :(, hier inmiddels ervaringsdeskundige :p. Hopelijk zet het bij jullie snel door in het echte werk.

We gaan gewoon voor een weekend vol baby's :)

washburn en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wat ontzettend vervelend voor je! Ik heb met je te doen meid!

@Ikke22812 jij ook al lekker bezig met rommelen!

Bij mij is het slechts de baby die ontzettend rommelt in mijn buik! Au!

13. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Tot nu toe nog geen weeën,
    Nu nog even een hartfilmpje voor de nacht.
    En dan daarna maar proberen te slapen, zolang dat nog te doen is. :D

Morgenochtend dan de vliezen breken en weeën opwekken.. Dus morgen of overmorgen hebben we hem sowieso in onze handen.

Ikke22812, washburn, Julias en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Haha ik ook!

Spannend hoor Snies! Veel succes!

15. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Slaap lekker!!

16. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Slaap lekker @Snies! En zet hem op morgen!

@mamaNath87 wat naar dat je rug je zo plaagt. Hopelijk helpt een beetje slapen en rust een beetje. Sterkte!

Leuk dat het bij zovelen rommelt. Je weet nu maar nooit wie de volgende is.

Borstvoedingsavond was erg leuk. Alleen echt super nare stoelen. Dat snap ik nooit he, zitten daar allemaal zwangere vrouwen en dan zet je zulke brakke stoelen neer. Kon alleen heel rechtop zitten en dan ging de baby lekker met haar hoofdje naar boven draaien precies op de beurse plek onder mijn ribben die ik gisteren heb overhouden aan de draaipoging. Nu lekker onderuitgezakt op de bank met een kopje thee en dan mijn bedje in.
    Trusten allemaal! Laat die baby’s maar komen!

Ikke22812, Wanda68, washburn en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Kijk deze berichten gaan erop lijken, ipv een weeenstorm een babystorm! Kom op dames!

Wanda68, washburn en Julias vinden dit leuk.
  18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou voor de dames met ervaring wat betreft zelfonderzoek. Ik kan toch steeds geen baarmoedermond vinden, omdat het allemaal zo zacht voelt. Nu denk ik misschien dat ik al wat ontsluiting heb ofzo. Want ik voelde een gladde bubbel. Dus misschien de vliezen??

Zeker weten doe ik het niet. Ik schrok er een beetje van. Dus ben ik niet verder gegaan. Als het klopt weet ik dus ook niet hoeveel ontsluiting ik zou hebben. Morgen check ik het nog een keer :thumup:

Ik heb geen slijmprop gezien, alleen erg veel afscheiding.

Weltrusten! :D

19. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @Wanda68 ik weet het niet, bij mij is in ieder geval nog een klein tuitje te voelen. Moet ik wel hoog zoeken.

Ik lig te twijfelen in m'n bed. Gisteren ging ik vragen of er nog opties waren zoals strippen en ballonnetje, en nu bleek dat ze overleg hadden gehad en een andere gynaecoloog had gezegd dat het zo zonde was een keizersnede bij mij, en of ik geen ballonnetje wilde. Maar een ballonnetje wordt wel vrijwel altijd gecombineerd met wee opwekkers. Ik dacht dat ze dus geen wee opwekkers wilden gebruiken, maar daar staan ze dus toch voor open. Wij hadden elke keer het idee, als ze de wee opwekkers zo af raden, moeten we dat maar niet doen. Dus dat gisteren ook gezegd. Maar nu ik er even over na denk, lijkt me dat toch ook echt wel wat ipv die operatie. Vooral gezien de nasleep, toch minstens 2 dagen opname en 6 weken niet rijden. Alleen mijn volgende afspraak is pas volgende week vrijdag en die maandag erop staat de keizersnede gepland. Dus als ik wacht tot die afspraak dan ben ik te laat. Morgen dus maar even gaan bellen denk ik..

Wanda68 en washburn vinden dit leuk.
  20. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @caroline1 ik ben bij mijn vorige bevalling ook ingeleid met een ballonnetje en kreeg zelf al weeën. Ik heb dus geen weeën opwekkers gehad alleen tijdens het persen toen ik geen persweeën meer had. Dus het hoeft niet nodig te zijn.

Wel heel fijn dat je hier nog over mag nadenken. En overleg erover vandaag is niet heel verkeerd.

En waar blijven de baby's?!?!

Deel Deze Pagina